הופעת הבכורה של Apple Watch 2 במרץ לא סבירה, על פי דיווח חדש

Uncategorized

אם אתה מחזיק מעמד לדור השני של Apple Watch בתקווה באמת של ההופעה לביש אי שם בתחילת השנה, דוח חדש מציע שתצטרך לחכות עוד הרבה זמן. מהדיווח עולה כי Apple Watch 2 לא תופיע עד מאוחר יותר בשנת 2016.

הדו”ח – תוך ציון “המקורות המכירים את התוכניות של אפל” – מדבר על אפל שמלטת כמה שותפויות חדשות עבור Apple Watch 2 שעשויה לעורר את ייצורם של כמה אביזרים חדשים ל”המכשיר האישי ביותר “שלה. עם זאת, מפת הדרכים של מרץ לשחרור המכשיר בפועל פשוט אינה מציאותית. הדו”ח בכל זאת ממשיך להזכיר כי אפל עדיין עשויה להתקדם עם התקשורת שלה במרץ 2016, אפילו שם היא עשויה לחשוף את Apple Watch 2. ההשערה שמאחורי ההמלצה שהשעון לא יהיה מוכן למארס הקרוב, מגובה על ידי האמת שאין אינדיקטור עיקרי מרשתות שרשרת האספקה ​​לרמז שהייצור מתכונן למכשיר.

השערות שנשפכו לרשות הרבים עד כה הציעו כי Apple Watch מהדור השני עשוי לשחרר איפשהו במרץ בעוד דוח ספציפי אחד שוחח על שחרור Q2 2016. שחרור פרוספקטיבי זה חפף היטב עם שמועה אחת שעדיין נוספת שלפיו אפל מתכננת אירוע תקשורתי באותו חודש, אשר הוערך כמרכזי השעון של אפל במיוחד.

ישנן כמה אינדיקציות במהדורת BetaOST של WatchOS 2.2 שמרמזת על חומרה חדשה בעבודות במחנה אפל. על פי השמועה, Apple Watch מהדור השני נשלח עם מפרט חומרה משופר הכולל מצלמת FaceTime.

זה פשוט מאוד להניח שאפל תפגע במחזור שחרור של שנים עשר חודשים עם Apple Watch; אחרי הכל, בדרך כלל אנו יכולים לצפות מתי מגיעים אייפון או אייפד חדשים. תוך כדי אם כן, Apple Watch היא לחלוטין קטגוריית מוצרים חדשה עבור החברה מבוססת קופרטינו, מה שבתורו מקשה מאוד רק להציע כי גרסה חדשה תושק מדי שנה. המוצר המקורי, שלמרות שנחשף בסוף 2014, הוצג באפריל 2015. אם לא נראה גרסה חדשה במארס הקרוב, האם אפל יתכנן דפוס שחרור של 18 חודשים למוצר זה? אנחנו עדיין לא יכולים לשים על זה אצבע עדיין.

(מקור: TechCrunch)

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכונים ממיקרוסופט, גוגל, אפל כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.