הורד את אפליקציית גביע העולם הקריקט הרשמי לשנת 2015 עבור iOS ו- Android, כוללת יישומון עבור iOS 8

גביע העולם בקריקט ICC 2015 מתחיל רק כמה ימים, כאשר ה -14 בפברואר היא תחילת התחרות העולמית האחת עשרה שתתקיים בספורט עצום ברחבי העולם. כמו בכל אירוע ספורט גדול, בין אם זה האולימפיאדה או גביע העולם של פיפ”א, אנשים רוצים להתמיד במהירות עם כמה טוב הקבוצה שלהם, כמו גם כאלה שהם הולכים להתמודד איתם. עכשיו הם יכולים לעשות בדיוק את זה כשמונדיאל קריקט מתחיל, בזכות האפליקציה הרשמית עבור iOS וגם אנדרואיד.

אפליקציית גביע העולם בקריקט ICC זמינה הן בסמארטפון והן בטאבלט, והיא כוללת שלל תכונות שבטוחות לשמור אפילו על חיוני המעריצים הקריקטיים.

בראש הרשימה בטוח תהיה התכונה שמאפשרת למעריצים לבחור במדינה שהם יתמכו ואז לקבל חדשות מותאמות ועדכוני ציון על סמך אותה בחירה. האפליקציה הופכת להרבה יותר אינדיבידואלית ברגע שנבחר צוות, מה שמצביע על כך שאתה לעולם לא צריך לפספס את החדשות הנוכחיות שמתייחסות ספציפית למדינה שאתה תומך בה.

מעקב אחר ציונים אלה הוא דבר אחד, אבל לראות את הפעולה היא אחרת לגמרי ובזכות הכללת סרטוני משחק והדגשים בלעדיים, האפליקציה הרשמית כיסית.

משתמשי האפליקציה באייפונים ואייפד ייהנו גם מהכללת יישומון מסך היום שמוודא שלעולם לא תחמיץ משחק גדול על ידי הצגת כל הגופי הצוות שנבחר. לא הרבה יותר מתעסק סביב הוספת תאריכים וזמנים ללוח השנה שלך.

האפליקציה הרשמית של Cricket Cricket Cricket 2015 LIVE בחנות האפליקציות ו- Google Play Now. לכו קבלו את זה לפני שהטורניר יתחיל בסוף השבוע הבא!

(הורדה: גביע העולם בקריקט ICC 2015 עבור iOS / Android)

הקפד לבדוק את גלריית האפליקציות של ה- iPhone שלנו ואת גלריית האפליקציות של iPad כדי לחקור הרבה יותר אפליקציות עבור ה- iPhone ו- iPad שלך, וגם את גלריית האפליקציות של אנדרואיד שלנו כדי לחקור הרבה יותר אפליקציות עבור מכשיר האנדרואיד שלך.

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.