מייסד שותף של אפל ב- Windows Phone: זה יפה, ואין לו שום תחרות עם אנדרואיד

Uncategorized

הסיפור שמייסד שותף של אפל סטיב ווזניאק תכנן לתפוס את מקומו בקו ולרכוש נוקיה לומיה 900 היה נהדר לסופרי כותרות. מה טוב יותר ממייסד משותף של החברה שמאחורי ה- iPhone שתור לרכוש את אחת התחרות? ובכן, מה דעתך על האיש עצמו שעווה את לירית לגבי התחרות האמורה?

בראיון שמע, ווז דיבר על חוויותיו עם נוקיה לומיה 900 החדשה שלו, ונכנס לפרטים על האופן בו הוא מוצא את המכשיר וחשוב מכך, איך הוא מרגיש את Windows Phone 7 הנאבק של מיקרוסופט משווה לא רק לאייפון, אלא לאנדרואיד של גוגל של גוגל גם מכשירים.

מאזין לווז, ברור שהוא למעשה נלקח במאמץ של מיקרוסופט, עם Windows Phone עצמו בסוף המקבל של רבים מהתפתלות שהונחו לרגלי לומיה 900. ווז מאמין שממשק Windows Phone 7 הוא “יפה” וכי מספר נגיעות הממשק פשוט לפני כל דבר שיש גם ל- iOS וגם לאנדרואיד להציע. למעשה, ווז ככל הנראה “המום, עדיין לא ראיתי כלום [ב- Windows Phone] זה לא הרבה יותר יפה מהפלטפורמות האחרות.”

ווז גם יצר את אנדרואיד לביקורת מסוימת ואמר כי “לעומת אנדרואיד, זו פשוט לא תחרות.” אפילו האייפון ככל הנראה מאתגר הרבה יותר לשימוש מאשר בתחרות Windows Phone 7 שלו. אחת בזרוע למיקרוסופט, זה בטוח.

אולי ההערה השנויה ביותר במחלוקת של ווז למעשה הגיעה לתגובה על פוסט בבלוג בנושא. ווזניאק ככל הנראה מאמין שסטיב ג’ובס אולי התגלם מחדש במיקרוסופט בגלל חלק מהעיצוב פורח שהוא רואה ב- Windows Phone 7. יש כל כך הרבה דברים שגויים בהצהרה הזו שאנחנו לא ממש בטוחים מאיפה להתחיל, אבל אנחנו הניחו את זה לאקסצנטריות הידועה לשמצה של ווז והשאירו את זה בזה.

הידיעה כי ווז נהנה מה- Lumia 900 החדש שלו, ללא ספק, יהיו צילום בזרוע הן למיקרוסופט והן של נוקיה, אך איננו יכולים לראות את זה משפר מאוד מכירות, והמכירות הן מה ששתי החברות צריכות הכי טוב עכשיו. Windows Phone 7 עצמה התחיל גמגום לחיות כתחרות עבור iOS ו- Android, ונוקיה מצמיד את עצמו במיקרוסופט כדי לעזור לו להפוך פינה. אם נתוני מכירות הם עם זאת, אף אחד מהם לא יהיה מרוצה מהביצועים שלהם עד כה.

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך בכל העדכניים ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.