אייפד פרוץ ל- Triple Boot iOS 7, 6 ו- 5, ופותח את אנדרואיד באפשרות האתחול הכפול של iPhone [VIDEO]

נראה שאנחנו לא יכולים ללכת יותר מכמה פוסטים מבלי להצהיר על אהבתנו לסצנה שוברת הכלא. אולי לא תמיד עבור חלק מהציוצים שהם באים, אחרי הכל, חלקם יכולים להיות די עניים, אלא לסוגי הדברים שזה מאפשר. עבור הדלתות שהוא נפתח, בדרך כלל הרבה מעבר לרעיון פשוט להיות מסוגל לעור מכשיר iOS עד סנטימטר מחייו.

נצטרך לומר שהדרך האולטימטיבית ‘להדביק את זה לאיש’ אם אתה הבעלים של אייפון או אייפד צריכה להיות הסיכוי להפעיל עליו את אנדרואיד של גוגל. אנחנו אוהדים גדולים של iOS כאן, אבל זה לא אומר שאנחנו גם לא חלקים למקום של אנדרואיד כאשר המצב דורש זאת. היכולת להריץ אותה על חומרה כזו שמציעה אפל היא אכן הטבה, ונראה כאילו דבר כזה עשוי להיות אפשרי.

כמובן, הפעלת אנדרואיד במכשיר iOS אינה חדשה לחלוטין, מכיוון שהיא נעשתה בעבר. מכשירי A4 של Apple Apple נפרצו כדי להריץ את אנדרואיד בסדר גמור, אבל מה אם אתה רוצה להשתמש במשהו קצת יותר … אחרון?

האקר WinOCM פרסם לאחרונה סרטון באמצעות טוויטר שהראה לו אתחול כפול של iPad 2 עם iOS 5 וגם iOS 6, ואז מאוחר יותר משולש אתחול iOS 5, iOS 6 ו- iOS 7 כולם באותו אייפד. בתחילה נראה שזה לא עוזר למסע להביא אנדרואיד למכשיר כזה – ה- iPad 2 משתמש במעבד A5 – אבל נראה שיש בו קצת יותר.

ההאקר IH8SN0W הנודע באותה מידה, חשף כי האופן בו ווינוקם הצליח לעבוד את הקסם שלו עשוי לפתוח את הדלת לנמל אנדרואיד בעתיד. מסתבר שווינוקם השיג את ההישג שלו על ידי “Bootstrapping ל- iBoot מהקרנל (Userland)” על פי IH8SN0W, שהצמד מסכים יכול להיות שכעת יש תקווה לגרום לאנדרואיד לרוץ על מכשירים המופעלים על A5 A5. מה שאתה יודע, זה די נחמד.

נצטרך לפקוח עין על ההתפתחויות, אך עדיין לא היינו מצפים לראות את אנדרואיד פועל ב- iPad 2 עדיין. אפל רק השמיטה רק את הטאבלט המזדקן מההרכב שלה, כך שבאמת לא היינו כל כך רחוקים מהאנדרואיד להיות מסוגלים להפעיל על מכשיר Apple Shipping. עכשיו זה לא היה מגניב?

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את דף הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכונים ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.