התקן מספר מצבי שמע מרובים עם מסגרת ספריית השינוי של Magisk Audio

באנדרואיד, תמצא מגוון של מצבי שמע כל אחד מהם יש לקח כיצד לשפר טוב יותר את הצליל שיוצא מהמכשיר. חלק ממצבי האודיו הללו הם אוניברסליים, כלומר עובדים עם כל סמארטפון שמריץ גרסה מסוימת של אנדרואיד, בעוד שחלקם הם מכשירים או ROM ספציפיים. כמו כן, מצבים אלה עשויים להיות תלויים בביצוע שינויים באותם קבצי הספריה. זה מציין אם אתה מתקין הרבה יותר ממוד אודיו אחד, יש סיכוי טוב שזה יביא לכך שסכסוך ישבר את אחד השניים או שניהם. אבל מה אם אתה צריך את הטוב ביותר משני העולמות? או הטוב מבין שלושה או ארבעה עולמות? חבר בכיר ב- XDA, Ahrion, העלה אפשרות לזה עם מסגרת ספריית השינוי של מג’ייסק שלו.

מסגרת ספריית שינוי האודיו אינה עושה דבר בפני עצמה אלא מספקת בסיס למפתחים אחרים לבנות את מצבי השמע שלהם על גבי. זה מצביע על כך שמודולי Magisk הבנויים תוך שימוש במסגרת Audiomodlib רק יעבדו מבלי להתנגש עם מצבים אחרים.

הורד ספריית שינוי שמע

קרא גם: קבל מילות שירים מיידיות באנדרואיד עם מהירות

התקן מודול Magisk של ספריית שמע

ראשית, בהתחשב בכך שמדובר במודול Magisk, תצטרך להתקין את Magisk למקרה שכבר לא תתקין אותו.

העבר את קובץ ה- zip Audiomodlib לטלפון שלך.

פתיחת מנהל מג’ייסק.

משוך את מגירת התפריט הצדדית, בחר מודולים.

הקש על כפתור הפעולה הצף בתחתית בתחתית ובחר מיקוד מודול פלאש.

הקש והחזק את מודול ה- Audiomodlib Magisk ובחר פתוח בפינה האידיאלית העליונה.

לְאַתחֵל.

אוֹ

אתה יכול גם להוריד ישירות את מודול Audiomodlib מקטע ההורדות ב- Magisk Manager.

זה נגיש בקלות על ידי משיכת מגירת התפריט הצדדית על ידי החלקה מהקצה השמאלי של המסך.

מרשימת המודולים, בחר Audiomodlib והקש על כפתור הורד והתקנה.

לְאַתחֵל.

AHRION מספק גם כמה מצבי שמע שנבנו על מסגרת ספריית השינוי שלו. אתה יכול להוריד ולהתקין אותם בדיוק כמו שהתקנת את מודול Audiomoflib, כלומר כמו כל מודול Magisk אחר.

אל תחמיץ: כמה מצבי מג’ייסק כדי להתחיל

Magisk Mods Mods התואמים ל- Audiomodlib

מסיר Deep_Buffer Universal: MOD זה מתקן את הבאג בו לעתים קרובות אפליקציות סטרימינג מסוימות כמו Spotify, Pandora וכו ‘אינן מעבדות אפקטים של שמע עבור יישומי אקולייזר שונים.

Viper4android: דיברנו על Viper4android די הרבה כאן ב- DroidViews לאחרונה. זהו מודול Magisk, מסיבה זו אתה יכול להתקין אותו ללא מערכת אפילו עם מצבי שמע אחרים מבלי ליצור קונפליקט. מה עדיף על כך ש- Mod האודיו המועדף עליך יחד עם רמת השליטה V4A מספקת?

חוט יציאת Dolby Atmos Collective: מוצא מ- LETV, BQ ו- ZTE Smartphone Marshmallow ROM, מודול ה- Dolby Atmos Magisk זה תואם לכל מכשיר אנדרואיד עם התקנת Magisk.

זירנה סאונד מאת AM3D: AM3D Zirene Sound היה במקור תכונה ברום החריף. לא להתבלבל עם, חריף את יצרני היצרן היפני, לרוב לא נשמע בשוק הבינלאומי. לאחר שהשתמשו בצליל זירנה על ידי AM3D ממקור ראשון, אנו יכולים לומר שזה אחד ממצבי האודיו הטובים ביותר שיכולים להיות לכם, ולהתאמה אותו עם V4A, אתה כמעט אל צליל.

חייבים לקרוא: למקסם את איכות הצליל במכשירי Qualcomm עם Hi-Bornations DAC מאפשר

Leave a Reply

Your email address will not be published.