דיסקי Blu-ray 4K שהוכרזו, עם זאת, אל תצפו שיציעו אותם בקרוב

Uncategorized

עם כל סוג של דרישות או פורמטים חדשים של חדשנות, תמיד יש שלב ניסיון לפיה נערכת הערכה אם מתקדמים לעבר זה בר -קיימא או נדרש רדיפה. בעוד ש- 3DTV ממשיכה להיאבק בחוסר חומרי כמו גם עניין כללי, נראה כי 4K עושה צעדים כרמת האיכות הגבוהה הבאה של דה-פקטו להנאתנו לראות, כמו גם להחלטת איגוד הדיסקים של Blu-ray לחשוף 4K Blu-ray הדיסקים מציעים שזה יהיה השלב הבא הטבעי.

שירות סטרימינג פופולרי נטפליקס כבר חשף תמיכה ב- 4K UHD (אולטרה-הגנה גבוהה) בעתיד הקרוב, כמו גם בשני הקונסולות החדשות הגדולות מספקים גם דרגות מגוונות של תמיכה של 4K, הגלגלים היו בתנועה כבר זמן מה ו

דיסקי Blu-ray, בנוסף ל- DVD, עדיין נשארים שיטה בולטת לצריכת מדיה, אפילו ביום זה כמו גם גיל של תוכן מוזר. ההחלטה לחשוף דיסקי 4K Blu-ray לא רק הגיוניים מכיוון ששיעור העניין הכללי ברכישת מדיה פיזית למרות האלטרנטיבות, אולם תאפשר גם לאנשים עם קשרי אינטרנט פחות מסוגלים להתענג על שיא ההבהלה בשמע גם כחזון בעת ​​צפייה בסרטים המועדפים עליהם או בתוכניות הטלוויזיה.

1080p, עבור חלקם, נשאר מאתגר לזרם, כמו גם למרות שהקשרים מתעדכנים תמיד כמו גם משופרים, בהחלט יש שוק לשיפור דיסקי Blu-ray לעתיד הנראה לעין.

עם זאת, רק מכיוון שההצהרה נאמרה, זה לא בהכרח רומז שנראה דיסקי UHD Blu-ray בחנויות בכל סוג של זמן בקרוב. אחרי הכל, למרות שאנשים רבים עדיין רוכשים תקליטורי DVD כמו גם BDS מחנויות, חנויות קמעונאיות רבות חוו באופן טבעי בידי האינטרנט, כמו גם עם הרבה חוקיות בין היום, כמו גם הסוף הראשון UHD Blu-ray , נטפליקסס שלך כמו גם אחרים יהיו השיטה הטובה ביותר לצפייה בווידיאו 4K.

עם זאת, אחד חושד שאחרי UHD Blu-ray, לא סביר שנראה שום דבר אחר בשיטה של ​​פורמטים פיזיים עיקריים. האינטרנט הרחב העולמי הוא גם מעשי באותה מידה עבור המוכר וגם הצרכן להמשיך לבזבז זמן כמו גם משאבים לייצור דיסקים אלה, כמו גם כמו מהירויות החיבור משודרגות כמו גם משופרות, קרני ה- Blu-בנוסף לאלה קמעונאות אותם – בקרוב ישולב.

אבל מה אתה חושב, אתה מאמין שיש עדיין מקום לתקשורת פיזית בחיינו? או סטרימינג דיגיטלי צריך להיות הבסיס הבסיסי קדימה?

(מקור: פעמיים)

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכניות ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.