אפל עובדת על תצוגת תלת מימד ללא משקפיים לאייפון הבא [דוח]

Uncategorized

ראינו זה עתה את השקת ה- iPhone 6 ו- iPhone 6 Plus, אך השערות ושמועות כבר החלו לשפוך הנוגעים לדור הבא של הסמארטפון. ספקולציות אחת כזו טוענת כי דגם 2015 של ה- iPhone יכלול תצוגת תלת מימד חסרת זכוכית, שתשתמש בעומק האמיתי של אפקטים שדה תוך שימוש רק בעין בלתי מזוינת.

השמועה באה באדיבות האתר הטאיוואני הכלכלי Daily News, וטוענת כי אפל עובדת על טכנולוגיית תצוגה תלת-ממדית נטולת משקפיים בשותפות עם יצרנית מסך המגע שלה TPK עבור ה- Rev של האייפון לשנת 2015. האתר מאמינה גם כי אפל תתמקד בבניית מערכת אקולוגית של חומרה ותוכנה כדי לתמוך במיזם שלה לזירת התצוגה התלת -ממדית.

הדו”ח טוען כי אפל שוקלת ליצור תצוגה כזו שתאפשר חזותית תלת מימדית אמיתית מבלי להשתמש במשקפיים מיוחדים, שלמען האמת תהיה הכרחית אם חברת הטכנולוגיה של קופרטינו שמה לה למטרה ליצור משהו מעשי ושימושי מהרעיון. הסיבה העיקרית שלי לספקנות זו היא פשוטה; כמה חברות אחרות העזו לתצוגת התלת מימד במשחק טלפון סלולרי וכתוצאה מכך כישלונות מאסיביים, שהאחרון שבהם היה טלפון האש של אמזון. מבחינה היסטורית הצרכנים ראו בתצוגות התלת מימד ללא משקפיים אלה כגימיקים גרידא, ולמען האמת, זה כל מה שהם היו לרוב.

אפל הראתה בעבר עניין בחקר הטכנולוגיה התלת -ממדית של התלת מימד ברצינות. כמעט 6 שנים אחורה, הגישה החברה לפטנט בתצוגות סטראוסקופיות תלת-ממדיות, השונות מהטכנולוגיה הנוכחית על ידי העברת תמונות תלת מימדיות המשתמשות במעקב משתמשים בכדי לספק אפקטים מדויקים. מאוחר יותר, אפל הגישה פטנט נוסף הנוגע לתצוגות מציאות תלת-ממדיות, אשר שינו את המיקום של אובייקטים על המסך בתגובה לתנועת המשתמש כדי לספק אפקט דומה. ראינו צורה כלשהי של זה באפקט הפראלקס שהחברה הציגה באייפון ובאייפד עם iOS 7.

טלפון אש של אמזון

לעת עתה, הסיפור הזה הוא שמועה טהורה ויש לקחת אותו ככזה. מנקודת מבט מעשית, לא יהיה זה הגיוני שאפל תקפוץ לתחום בו כמה אחרים – כולל HTC, LG ואמזון – נכשלו כישלון חרוץ. שוב, לאפל הייתה כישרון לקיחת טכנולוגיות שהוגדרו בעבר והמציאתן מחדש באופן שהפך אותם למקובלים ומיוחדים (מסך המגע, קורא טביעות אצבע למכשירים ניידים, טאבלטים וכו ‘, הם רק כמה דוגמאות). אולי חברת הטכנולוגיה יכולה להפוך את הספינה לתצוגות תלת מימד ללא משקפיים גם כן? נראה כיצד הסיפור הזה מתפתח.

(מקור: כלכלי Dailynews [Google Translate])

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את דף הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכונים ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.