אמזון משיקה מצלמת ענן חכמה המופעלת על ידי Alexa עם שירות משלוחי המפתח של אמזון

אמזון הורידה את העטיפות ממכשיר מצלמה ביתית חדש-מצלמת ענן-שיידרש כדי לנצל שירות חדש שיש לו מוצג גם לראשונה, Amazon Key.

המצלמה, המציעה את כל היכולות הרגילות שהגענו לצפות ממצלמות אלחוטיות, מחוברות WiFi, תאפשר לבעלים לקבל הזמנות של אמזון בתוך הבית שלהם גם כאשר הם לא נוכחים, בהנחה שיש להם נעילה חכמה תואמת.

התחלת הדברים עם המצלמה שגורמת לכל דבר לעבוד, מצלמת הענן החדשה המאפשרת אלכסה מסוגלת לצלם וידיאו 1080p. יש תמיכה בחזון הלילה ובהגדרת שמע דו כיוונית שתאפשר למשתמשים לשוחח עם מישהו בזמן שהוא גם מחוץ לבית. המצלמה משתמשת גם בעדשה רחבה על מנת לתפוס כמה שיותר ממה שקורה ככל האפשר, וצילומים בשווי 24 שעות יהיו נגישים דרך אפליקציית Cloud Cam עבור מי שצריך להיות מסוגל לבדוק קטעים. לקוחות פוטנציאליים יכולים לרכוש מצלמה אחת במחיר של 119.99 $, או לקבל אותה בצרכן עם נעילה חכמה תואמת + התקנה חינם תמורת 249.99 $ אם הם גם יבחרו בצרור המסירה של Amazon Key INHHY. מי שזקוק ליותר ממצלמה אחת יכול גם לקנות בתפזורת, עם אפשרויות עבור שני חבילה במחיר של 199.99 דולר או שלוש חבילות במחיר של 289.99 דולר.

כאשר הדברים באמת מתחילים להיות מעניינים עם זאת, שירות המפתח החדש של אמזון אשר ינצל את המצלמה החדשה ומנעול חכם תואם. עם כל החלקים הנדרשים במקום, המשתמשים יוכלו לקבל פריטים מאמזון שיועברו לבתיהם גם כאשר הם לא בסביבה. משלוחים באמצעות Amazon Logistics יהיו זכאים לשירות, ולנהגים תהיה אפליקציה המאפשרת להם לסרוק ברקוד על חבילה ולקסם את הקסם של האינטרנט של הדברים לעבוד כדי לפתוח את הדלת לפניהם. לאחר הפקדת החבילה, הדלת נעולה שוב דרך אפליקציית הנהג.

כל זה כמובן יילכד באמצעות מצלמת הענן, כאשר בעלי בתים יקבלו הודעה לפני ניסיון מסירה. נהגים יונחו לדפוק או לצלצל בפעמון הדלת לפני שהם יכניסו לעצמם להיכנס, אך מצלמת הענן תרתיע את כל מה שקורה כך שמי שמחכה למסירה יוכלו לצפות בתהליך כדי להבטיח שהכל יהיה מעל הלוח.

בנוסף, אמזון אומרת לנו שלצלמת הענן יש לו צד הרבה יותר חכם ממה שעונה על העין.

טכנולוגיית גילוי התנועה המתקדמת וטכנולוגיית ראיית המחשבים מספקת התראות הניתנות להתאמה אישית באפליקציית Call Cam, כך שתקבלו רק את ההתראות החשובות לכם. כאשר מתגלה הפעילות, Cloud Cam שולח הודעה ניידת ומאחסן את הקליפ בצורה מאובטחת לבדיקה. עם אינטליגנציה שחי בענן AWS, לאורך זמן תוכלו לראות גילוי מתקדם יותר, התראות ותכונות חדשות אחרות הופכות לזמינות בשירות ובמצלמה עצמה, כמו התראות שמע מתקדמות או איתור חיות מחמד, מבלי שתצטרך לרכוש חדש התקן.

לקוחות Amazon Prime יכולים להזמין מראש את מצלמת הענן היום, כאשר שירות המפתח של אמזון אמור לצאת לאור ב -8 בנובמבר. כרגע נראה שזה משהו שרק זמין ללקוחות בארצות הברית.

קנה: מצלמת ענן מאמזון: 119 $

יתכן שתרצה לבדוק:

MacOS 10.13 Sierra Hackintosh High אפשרי כעת עם שחרור Unibeast 8.0

קולוסוס ריפו בקודי למטה או לא עובד? הנה כיצד להתקין את זה בדרך הנכונה

Kodi 17.5.1 הורדת APK עבור אנדרואיד יתקן את הבעיית ההתרסקות ההפעלה

מיקום זיוף או מזויף ב- iOS 11 iPhone [אין צורך בפריצת כלא]

INDS IOS 11 הורדת IPA באייפון [אין צורך בפריצת כלא]

שדרוג לאחור iOS 11/11.1 באייפון או ב- iPad [מדריך הדרכה]

הורד את iOS 11, 11.1, 11.0.3 קישורים והתקן באייפון 8, 7 פלוס, 6S, 6, SE, 5S, iPad, iPod [הדרכה]

Jailbreak iOS 11 / 11.1 / 11.0.3 באייפון וב- iPad [עדכון סטטוס]

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את דף הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכונים ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.