אפליקציית TweetBot מגיעה ל- Apple ליהנות עם עדכון גרסה 4.1

Uncategorized

, אחת מחנות האפליקציות האפליקציות הטוויטרות הפופולריות ביותר קיבלה עדכון משמעותי. TapBots בדיוק דחף עדכון עבור לקוח הטוויטר של TweetBot לחנות האפליקציות, והביא עימו מספר תיקוני באגים מכריעים ושיפורים, כמו גם תמיכה בהרבה “מוצר אישי עדיין”, Apple Watch. המהדורה לוקח את TweetBot לגרסה 4.1 ומסמל את המשך המחויבות של החברה להשתמש בחוויית הטוויטר הטובה ביותר בחומרת ה- iPhone ו- iPad של אפל.

התוספת המשמעותית הרבה בגרסה הנוכחית של TweetBot היא כמובן התמיכה החדשה שהוצגה ב- Apple Watch. מי שמזל מספיק כדי ליהנות מהפונקציונליות שאפל נהנה מביא יוכלו להציג ישירות את הזנת ‘הפעילות’ בטוויטר שלהם ישירות על המסך הקטן של המכשיר. שילוב פעילות זה יאפשר למשתמש להציג אזכורים ממשתמשים אחרים, ציוצים שהועברו – או שאוהבים כי טוויטר עכשיו מעדיפים לקרוא לזה – כמו גם עוקבים חדשים.

ה- Apple נהנה מהתמיכה ב- TweetBot 4 מאפשר גם למשתמשים לטפל בציוצים מסוימים, או כמו, להשיב במהירות להודעות ישירות, ולשלוח ציוץ חדש באמצעות פונקציונליות ההכתיבה הקולית המובנית שנשלחת עם Apple Watch. בנוסף לתמיכה בלבוש שורש כף היד האלגנטי של אפל, TapBot לא משנה באיזה מכשיר הם משתמשים ב- TweetBot 4.

באג די מטריד בגרסת האפליקציה של iOS שלעתים קרובות יגרום לציר זמן לקפוץ לראש ההזנה על ההשקה עבור חלק מהמשתמשים “בתקווה” הוחזר. TapBots הראו גם אהבה כלשהי לדפדפן המשולב שנשלח עם אפליקציית iOS. העדכון הראשון ל- TweetBot 4 שבא בעקבות ההשקה הראשונית שלו בחודש שעבר הביא עימו את היכולת להחליק לחזור לאפליקציה הראשית מתוך בקר Safari View המשולב. העדכון העדכני ביותר הזה, שוב, “בתקווה” מתקן באג שגרם לסירוגין לדפדפן להזניח את המחווה להחליק. אם יש להניח את “בתקווה” בצד, יש גם חבורה של באגים אחרים שתוקנו.

יומן השינוי המלא שמלווה את העדכון העדכני ביותר הזה הוא כדלקמן:

מה חדש בגרסה 4.1

אפל נהנה מתמיכה
יש לקוות שהנושא הקבוע בו ציר הזמן יקפוץ לפסגה עם ההשקה
יש לקוות שדפדפן TweetBot קבוע נתקע כשחלק
בהחלט תיקן חבורה של באגים אחרים

הגרסה הנוכחית ביותר הזו זמינה להורדה בחנות האפליקציות אידיאלית כעת.

(הורדה: TweetBot 4 עבור iOS בחנות האפליקציות)

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.