2018-19 MacBook Pro, הנוכחי MacBook Air מכוסה כעת על ידי תוכנית שירות המקלדת של אפל

אפל חשפה סיומת לתוכנית השירות שלה שהוצגה בשנת 2018 הנוגעת ל- MacBook כמו גם למקלדות MacBook Pro. התוכנית הוצגה בתחילה כתגובה לשלל תלונות הנוגעות לעיצוב מקלדת הפרפרים של אפל.

לאחר שקיבלו מספר תלונות מאנשים עם MacBook כמו גם עיצובים של MacBook Pro שהופקו בין 2015 כמו גם 2017, אפל הציגה את תוכנית השירות שאפשרה לבעלים לתקן את המכונות שלהם ללא תשלום ישירות עם אפל או באמצעות שותפים מורשים ו

תוכנית זו כיסתה תחילה את ה- MacBook בגודל 12 אינץ ‘של אפל, MacBook Pro בגודל 13 אינץ’, כמו גם ה- MacBook Pro בגודל 15 אינץ ‘שפורסמו במהלך 2015 כמו גם 2017. בעיות מנוסות כללו מפתחות דביקים, מפתחות שאינם מגיבים, כמו גם כללי פירוט המערכת ששמר על המקלדת הבסיסית יחד.

תוכנית זו הצליחה מאוד כמו גם טיפלה לפתור סוגיות רבות לבעלי העיצובים שהושפעו מבלי להכריח את אותם צרכנים לשלם תשלום עבור התיקון.

כעת, עם הרחבה זו, אפל כוללת עיצובים של MacBook Pro המיוצרים במהלך 2018, מה שאומר שהעסק מודה בעיקר באחריות למקלדות בעיצובים אלה, ומציע שהם כפופים לאותן בעיות בדיוק כמו הדגמים שהוזכרו קודם. עד כה, ה- MacBook Pro לשנת 2018 לא נכלל בתוכנית ולכן זה אמור לספק נחמה למי שבבעלותם החומרה כמו גם שיש להם בעיות ללא שום החלטה באופק.

על מנת להבטיח שזה לא יקרה שוב, אפל חשפה מספר חידודים לבניין המקלדת על העדכונים האחרונים לטווח ה- MacBook Pro שלה. שינוי זה הוצב במיקום כדי לנסות, כמו גם למזער חלק ניכר מהנושאים הבולטים עם המקלדת בדגמים ישנים יותר, כמו המקלדת שבסופו של דבר אינה מגיבה כמו גם להפחתת התרחשותה של הקלדה כפולה.

בעבר, העסק כבר ניסה לפתור בעיה זו על ידי הצגת קרום סיליקון דק שעטף את המקלדת. נראה כי זו הייתה השפעה חיובית של סוגים, אולם בהחלט לא צמצמה את מקרי הבעיות עד למספר שאפל תשמח איתם.

לכן, לעת עתה, תוכנית עבודת התיקונים נשארת פעילה כמו גם תכלול שירות ללא תשלום עבור מכונות מושפעות, הכוללות כעת את MacBook Pro לשנת 2018.

כמו כן, אתה יכול גם לבדוק את החוצה:

הורד iOS 12.2 קישורי IPSW סופיים כמו גם עדכון OTA עבור iPhone כמו גם iPad

הורד: iOS 12.3 Beta 3 קישורי IPSW, OTA עדכון עכשיו

iOS 12 / 12.1.2 iPhone XS Max Jailbreak עדכון המסופק על ידי מפתח Lead של UNC0ver

iOS 12.2 סטטוס Jailbreak: הנה מה שאתה דורש לדעת

Jailbreak iOS 12 / 12.1.2 / 12.1.2 בטא 3 עם UNC0ver כמו גם הגדרת Cydia, הנה בדיוק איך [הדרכה]

כיצד להוריד את iOS 12.2 ל- iOS 12.1.4 באייפון או ב- iPad

אתה יכול לציית אלינו בטוויטר, או באינסטגרם, ואפילו לדאוג לדף הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכונים ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל, כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.