התקן את התאוששות TWRP ב- Nexus 6P ושורש אותו

אם במקרה אתה הבעלים של דייג קוד קוד של Nexus 6P, ואז תוכל כעת להתקין TWRP במכשיר שלך ולהתחיל להבהב חבילות בהתאמה אישית למערכת שלך. ה- Nexus 6P מגיע עם תוכנת Marshmallow האחרונה של אנדרואיד 6.0 מחוץ לקופסה. Chainfire, מפתח מוכר שהציג את שורש לאנדרואיד, פיתח תמונת אתחול שונה המאפשרת התקנת TWRP ובסופו של דבר שורש Nexus 6P בקושחת המרשמלו האחרונה.

מכשירי Nexus כמו 5,6,7,9 ו- Player כבר קיבלו את עדכוני ה- OTA של Marshmallow ופרסמנו תהליך שורש מוצלח עבור אותו דבר. עם Supersu v2.52 החדש של Chainfire Build, כעת ניתן למנוע את הקושחה של Android 6.0 Marshmallow ב- Nexus 6p.

כאן יש לנו הדרכה מקיפה כיצד תוכלו להתקין את ה- TWRP האחרון Build ולהבהב את קובץ ה- Supersu במכשירי Nexus המפורטים. יתר על כן, כללנו את שיטת ה- Bootloader-Unlock למקרה שלא עשיתם אותה. מספר משתמשי אנדרואיד דיווחו על נוהל זה פועל ללא סיבוכים.

עם זאת, זה עדיין נותר תהליך לא רשמי ותוכלו להיתקל בתקלה במהלך התהליך שכן הוא כרוך בהנפקת פקודות באמצעות ADB ו- FastBoot. אם יש לך ניסיון קודם בזה, ייתכן שתמצא את זה פשוט.

אזהרה: אחריות עשויה להיות בטלה אם אתה שורש או מתקין TWRP במכשיר שלך. אנו ב- DroidViews לא נהיה אחראים לכל נזק למכשיר שלך. אנחנו לא נחזיק אחראים אם אתה מלבן את המכשיר שלך. שיקול דעתו של הקורא מומלץ.

אפליקציות גיבוי ונתונים

אמנם תהליך זה עשוי לא למחוק אף אחד מהנתונים שלך, אך גיבוי מומלץ מאוד. עם זאת, ביטול נעילת האתחול יסיר אפליקציות ונתונים. לאחר שתתקין שחזור מותאם אישית כמו TWRP, וודא שאתה מגבה את המערכת, הנתונים וכו ‘. מההחלמה. זה יהיה בעל ערך למקרה שמשהו ישתבש.

הורדות

להלן רשימה של תמונת אתחול שונה שתעזור לך לרכוש גישה לשורש ללא כל סיבוכים. יהיה עליך להבהב שחזור מותאם אישית כמו TWRP ברכישה כדי להבהב את קובץ Supersu בעקבות תמונת האתחול שהשתנה. ככה, תוכלו לשמח גישה מלאה של שורש באופן קבוע באופן קבוע.

תמונת אתחול שונה – הורדה | קובץ: Angler-MDB08K-OTOT.ZIP (9.48 MB)

התאוששות TWRP – הורדה | קובץ: TWRP-2.8.7.0-Angler.IMG (16.4 MB)

Supersu v2.52 – הורד | (קובץ: beta-supersu-v2.52.zip)

שורש והתקן שחזור TWRP ב- Nexus 6p

נוהל זה יבטל את נעילת טוען האתחול, תבהב תמונת אתחול שונה, התקן את התאוששות TWRP ואז תשתרש את המכשיר שלך. נדרש לטעון אתחול לא נעול כדי להתקין תמונת אתחול שונה ולהגדרת שחזור מותאם אישית. עם זאת, באמצעות התאוששות בהתאמה אישית, אתה יכול להבהב חבילות בהתאמה אישית, למשל, את קובץ ה- Supersu כדי לשרש את המכשיר שלך. אם כבר ביטלת את נעילת ה- Bootloader שלך, דלג לשלב המהבהב של תמונת האתחול.

תנאים מוקדמים

נדרש לטעון אתחול לא נעול כדי להתקין שחזור מותאם אישית כמו TWRP במכשיר שלך. נעבור את התהליך במדריך הבא.

הורד את כלי הפלטפורמה האחרונים של SDK במחשב שלך.

התקן את נהג ה- USB של Nexus במחשב שלך.

פתח הגדרות> אפשרויות מפתחים ואפשר ניפוי באגים של USB במכשיר שלך.

עבור לאפשרויות מפתחים והפעל לאפשר נעילת OEM. זה חשוב.

הוראות התקנה

וודא שהורדת את תמונת האתחול, השחזור ואת קבצי ה- supersu zip. כעת העבירו אותם למחשב האישי שלכם. כמו כן, הכנס את קובץ החבילה של Supersu לאחסון הפנימי של המכשיר שלך.

וודא שיש לך הגדרת ADB ו- FastBoot במחשב האישי שלך.

כעת כבה את המכשיר שלך וניתק אותו מהמחשב האישי שלך.

אתחול למצב Bootloader או FastBoot. לשם כך, לחץ והחזק את עוצמת הקול כלפי מטה ואת לחצן ההפעלה בו זמנית למשך 5-6 שניות. כשתראה את מסך ה- Bootloader, חבר את המכשיר למחשב באמצעות כבל USB.

אתחול מחדש של ADB

נווט למיקום בו מיקמת את תמונת האתחול ואת קבצי השחזור וחילץ אותם כדי לקבל קבצים עם קובץ .IMG. שנה את שם קובץ האתחול ושחזור לקל, כמו M-BOOT.IMG ו- TWRP.IMG בהתאמה רק לנוחיותך.

בעוד שהתיקיה עם קובץ האתחול והתאוששות פתוחה, החזק את המעבר חיוני במקלדת ולחץ באמצעות לחצן העכבר הימני על שטח ריק ובחר באפשרות “פתח את חלון הפקודה כאן” כדי להפעיל חלון שורת פקודה.

כעת הקלד את הדברים הבאים בשורת הפקודה כדי לבדוק אם FastBoot פועלת כראוי. זה צריך להציע את המספר הסידורי של המכשיר שלך.

מכשירי FastBoot

עכשיו זה חשוב. וודא שהמכשיר שלך יש נעילת אתחול. אם לא, תחילה עליך לפתוח אותו ואז להבהב את תמונת האתחול ותמונת השחזור למערכת שלך. כדי לבצע סוגיה זו הפקודה הבאה. בחר כן במסך המכשיר אם יתבקש.

נעילת OEM מהירה

הבזק את תמונת האתחול שהשתנה על ידי הנפקת הפקודה הבאה כאשר “m-boot” הוא שם תמונת האתחול.

FastBoot Flash Boot M-OTOT.IMG

כעת הבזק את ההתאוששות המותאמת אישית. הוצא את הפקודה הבאה עבור Thanull

Leave a Reply

Your email address will not be published.