תכונת תשלומי WhatsApp המוצגת באייפון בתמונות מסך שהודלפו

מספר צילומי מסך שהודלפו הופיעו באופן מקוון אשר מתאר את הממשק ואת חוויית המשתמש כיצד מערכת התשלומים החדשה של WhatsApp-Peer-Peer תעבוד. ידענו על המערכת המוצעת במשך הרבה יותר משנים עשר חודשים, אך רק עכשיו כל תובנה מוחשית כיצד תעבוד תוספת התכונה.

בעבר הוערך כי WhatsApp בבעלות פייסבוק תחילה תגלגל מלכתחילה את מערכת התשלומים החדשה לצרכנים הודים. נראה כי צילומי המסך שהודלפו מאששים אמונה זו על ידי הצגת רשימה של בנקים הודים ומוסדות פיננסיים אשר יתמכו בתכונה בהשקה.

בנקים אלה לא ניתנים בקנייה מסוימת במסך “בחר את הבנק שלך” בתוך האפליקציה עצמה. בנוסף לתווה מספר מהבנקים הנתמכים, נראה כי צילומי המסך מאשרים כי העברת הכסף בפועל תיעשה באמצעות ממשק התשלומים המאוחד (UPI), אשר כמובן מטופלים ללא מאמץ ובבטיחות מלאה ושלווה של אכפת.

ממשק UPI מוסדר כולו על ידי בנק המילואים של הודו ונוצר כדי להעביר במהירות סכום כספי מועמד בין שני חשבונות בנק שצוינו באמצעות פלטפורמה או ממשק סלולרי. צרכנים הודים שאי פעם ניצלו את ההזדמנות להשתמש בשירות הטרוסלר השבדי ככל הנראה יכירו את UPI מכיוון שזה ממשק התשלומים המועדף במערכת זו.

אם צילומי המסך מדויקים, נראה כאילו הגדרת התשלומים הושלמה בכמה צעדים בלבד, הכוללת אימות מספר טלפון ובחירת הבנק הנדרש להפיק את הכספים.

מעניין מאוד לראות כיצד פייסבוק משחקת את שיטת העברת הכסף שלה על פני הפלטפורמות השונות שלה ובשווקים שונים. למסנג’ר בפייסבוק הייתה היכולת להעביר כסף בין אנשים בארצות הברית במשך זמן רב, אך זה מעולם לא התגלגל לשטחים אחרים.

אפליקציית המסנג’ר WhatsApp בבעלות פייסבוק משמשת מאוד בשווקים מתעוררים כמו הודו ככלי מסחר, גם אם באופן לא רשמי, מה שמעיד כי זה הגיוני ביותר שמערכת התשלומים תשולב באזור זה, מכיוון שכאן נראה כי בסיס המשתמשים ו לאפל, כמובן, יש שירות משלה עבור זה שנקרא Apple Pay Cash המאפשר למשתמשים להעביר כסף באמצעות iMessage.

משתמשי WhatsApp בהודו חייבים בתקווה לצפות לראות את הפעלת מערכת התשלומים החדשה הזו בשבועות הקרובים.

(מקור: @wabetainfo [טוויטר])

יתכן שתרצה לבדוק:

iOS 11.3 BETA ציבורי 2 הורדה / עדכון OTA שוחרר

Pokemon Go 1.61.1 IPA ו- 0.91.1 APK פריצה זמינה להורדה כעת

הורד: iOS 11.3 Beta 2 IPSW, OTA שוחרר לבדיקה

iOS 11.2.5 Jailbreak: iOS 11.2.2 של אדם דוננפלד יכול לגרום לכלי שחרור חדש

הורד iOS 11.2.5 קישורי IPSW סופיים, עדכון OTA לאייפון, iPad, iPod touch

שדרוג ירידה של iOS 11.2.5 ל- iOS 11.2.2 לפריצת עתיד פוטנציאלית, הנה איך

Jailbreak iOS 11.2.5 / 11.2.2 / 11.2.1 באייפון וב- iPad [עדכון סטטוס]

Jailbreak iOS 11 / 11.1.2 באייפון X, 8, 7, iPad באמצעות Liberios [עודכן]

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.