תכונת האייפון הנסתרת שסביר להניח שאתה לא יודע על [וידאו]

Uncategorized

כמו רבים, השתמשתי ב- iOS במשך מספר שנים, אבל מדי פעם, קליפ יוטיוב או פוסט reddit ממישהו שם בחוץ עם הרבה יותר מדי זמן על הידיים מגלה תכונה שלא ידועה לרוב המכריע של המשתמשים. לראות שכן גוגל מציעה מחשבון די פונקציונלי לאחר חיפוש פשוט אחר “CALC”, סביר להניח שאפליקציית מחשבון iOS עשויה לא להשתמש באותה מידה כמו פעם. אך עבור מי שעדיין מתייעץ עם האפליקציה הבלתי משתנה ברובה עבור סכומים ומשוואות פשוטות עשוי להיות מופתע לדעת שתכונה קטנה נסתרת מאפשרת לך לתקן במהירות וביעילות את הטעויות שלך.

אם אתה כותב טקסט, ברז אחד של כפתור Backspace יכול להסיר תו לא נכון, אך באפליקציית המחשבון, יש להפעיל מחדש את כל התהליך מאפס אם נעשית טעות; או כך חשבנו. כפי ששותף על ידי YouTuber 54696D, אם אתה פשוט מחליק שמאלה או ימינה, המספר הקלד האחרון שלך מוסר לחלוטין בתכונה הדומה לכפתור “ביטול”. בדוק את הסרטון בסוף לפרטים נוספים.

תכונה זו בהחלט לא מתכוונת לשנות את חייו של אף אחד, כמובן, אבל אני חייבת להודות בכך באופן אישי, אני מוצאת את התובנות הקטנות האלה די מעניינות – במיוחד כשאני משתמש במערכת ההפעלה כל כך הרבה זמן ומעולם לא הבחנתי בכך. למרות שווידג’טים של גוגל ו- OS X בדרך כלל מכוסים אותי אם אני לא מצליח למצוא את המחשבון המדעי הפיזי שלי (כן, הם עדיין קיימים), טוב לדעת שאם אני קורא למחשבון iOS, אני יכול להרשות לעצמי להיות קצת רשלני עם ההקלדה שלי.

למה לא לנסות את זה בעצמך? פתח את אפליקציית המחשבון, הקלד משהו פנימה, החלק משם והסתכל על כך שהמספרים שהוזנו לאחרונה מתחילים להיעלם. אה, אנא וודא, כאשר אתה באמת משתמש באפליקציה המקורית, שלא תשכח איך לעשות זאת!

האם כבר ידעת על התכונה הזו, או שאתה, כמוני, מרגיש קצת טיפשי בגלל שהחמיץ אותה במשך תקופה כה ארוכה? האם שתף את המחשבות וההערות שלך דרך המדיומים הרגילים למטה!

(תודה למרקו קרן ששלח את זה!)

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את דף הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכונים ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.