אפליקציה זו מאפשרת לך לחייג מספרי טלפון ממק, מגיעה עם המשכיות ייעודית ווידג’ט

Uncategorized

ב- OS X Yosemite היא ללא ספק אחת התכונות הטובות ביותר שאפל שיחררה זמן רב ויצר סינרגיה נחוצה בין שולחן העבודה לנייד שלה פּלַטפוֹרמָה. תכונה אחת כזו המאפשרת לך להשתלט על האייפון שלך דרך ה- Mac שלך היא היכולת לבצע שיחות טלפון ישירות מ- OS X Yosemite. באופן כללי ניתן למקם שיחות אלה על ידי מעבר לרשימת אנשי הקשר שלך ב- FaceTime, אך אפליקציה חדשה בשם DockPhone פועלת כמו אפליקציית טלפון עצמאית עבור ה- Mac שלך המאפשרת לך אפילו להכתיב מספר או קשר לחיוג. הרבה יותר על זה, אחרי הקפיצה.

DockPhone משתלב עם הרשימה הקיימת שלך, ובכך מסוגל לחפש אנשי קשר ומספרים היישר מהממשק שלה. הקלד שם בין אנשי קשר מלא או לא שלמים ומוצעים יתחילו לסנן ברשימה. אין לך איש קשר ברשימה הקיימת שלך? אין דאגות. פשוט הקלד את המספר, לחץ על כפתור החיוג ואתה טוב ללכת.

בנוסף לשפר את החוויה האמיתית ללא ידיים עבור משתמש, DockPhone תקבל גם פקודות קוליות, כגון חיוג למספר מסוים, או לחייג איש קשר מסוים. לשם כך, פשוט לחץ על כפתור ה- MIC העדין המוצב בשדה החיפוש ודיבר משם.

אפליקציית הטלפון כוללת גם יישומון של היום למרכז ההודעות של מערכת ההפעלה X, המפרט את השיחות האחרונות שנעשו או הרבה יותר מדויקות, אנשי הקשר האחרונים שלך. זה נותן למשתמשים את היכולת לחייג במהירות בחזרה מבלי לפתוח את האפליקציה למעלה, לחפש את איש הקשר ולחץ על כפתור החיוג.

טלפון Dockphone הוא ללא ספק אפליקציה חובה אם אתה מבצע לעתים קרובות שיחות טלפון מה- Mac שלך, אבל אם אתה מנסה למצוא אפליקציית חייגן טלפון עכשווית הרבה יותר שמאפשרת לך להכות מספרים ולא תצטרך את המקלדת לשם כך, עליך לקחת מבט על לוח המשכיות.

עם זאת, שמירה על מספר ה- OL של המספר הטוב הצידה, DockPhone משתמשת בחוויה ‘נוחה’ הרבה יותר בהצעה של אנשי הקשר, התכתיב הקולי והווידג’ט של אנשי הקשר האחרונים במרכז ההודעות.

האפליקציה זמינה ב- Mac App Store תמורת 0.99 דולר בלבד, והיא תואמת לכל המכשירים העומדים בדרישות ההמשכיות של אפל.

(הורדה: Dockphone עבור Mac מחנות האפליקציות Mac)

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.