הוסף הרבה יותר רמות נפח למחוון עוצמת הקול באנדרואיד

Uncategorized

האם ראית אי פעם Memes בפייסבוק או G+ אומר “הילדות שלך מדהימה אם ניסית אי פעם לאזן בין המיקט בין עמדות ON/OFF”? ובכן, העולם השתנה קצת עכשיו, ואנחנו מנסים להתאים את הנפח בין הרמות השלישית לרביעי בסמארטפונים שלנו. זה קצת מפריע שאתה לא יכול להתאים את רמות הנפח בסמארטפון שלך לרמה אידיאלית. זה תמיד קצת נמוך או קצת גבוה אבל אף פעם לא משביע רצון. בעולם אנדרואיד, ישנם מספר רב של ROM ומודדים מותאמים אישית שעוזרים לנו להוסיף הרבה יותר רמות נפח למחוון נפח, אך הם לא הפיתרון הפשוט ביותר.

חייבים לקרוא: כיצד להתקין את Google Assistant במכשירים שאינם פיקסלים

Xposed היא המסגרת המותאמת אישית ביותר עבור אנדרואיד המאפשרת לנו לשנות את המכשיר שלנו בשלל דרכים. אבל זה לא עובד על מכשירי Nougat כרגע, כך שלא תוכלו להשתמש ב- Xposed ו- Nougat בכל פעם. ובכן, ישנם המון ROMs המותאמים אישית המציעים בקרות נפח גרגיריות, אך זה קצת קיצוני לשנות ROMs רק עבור תכונה אחת. אז היום נראה שיטה קלה להוסיף הרבה יותר רמות נפח למחוון עוצמת הקול. שיטה זו כוללת פריצה לבנייה. לכן אתה זקוק להרשאות שורש במכשיר שלך. אם אתה מוכן לפרוץ קטן, בואו נלך על הדוושה בלי שום תועלת עוד יותר.

כיצד להוסיף הרבה יותר רמות נפח למחוון עוצמת הקול שלך

הורד את אפליקציית עורך Build.Prop מקישור חנות Google Play למטה.
[googleplay url = “”/]

פתח את אפליקציית עורך Build.Prop וחפש “Vol” בערכי Build.prop. אתה צריך לראות את הפרמטרים שלהלן.
אל תדאג אם אין לך שני פרמטרים אלה, אנו יכולים פשוט להוסיף אותם לקובץ Build.prop.

לחץ על כפתור העריכה (סמל עיפרון) בפינה השמאלית העליונה של האפליקציה. זה יפתח את קובץ Build.Prop בעורך טקסטים.

הוסף את שתי השורות למטה בסוף הקובץ ושמור אותו. הענק הרשאות סופרסו אם יתבקש.
ro.config.vc_call_vol_steps = 15
ro.config.media_vol_steps = 30
שנה את הערכים הנועזים לפי משאלתך. “VC_CALL_VOL_STEPS” מיועד לרמות הנפח של השיחות וה- “media_vol_steps” מיועד לרמות המדיה.

הפעל מחדש את המכשיר שלך.

לאחר אתחול המכשיר מחדש, נסה ללחוץ על כפתור עוצמת הקול ותראה הרבה יותר רמות עוצמה במחוון עוצמת הקול שלך. Voila !!! יש לך הרבה יותר הגדרות נפח גרגירי עכשיו.

Leave a Reply

Your email address will not be published.