תוכנת כופר אנדרואיד חדשה נעילה גאדג’טים על ידי שינוי קוד מסך הנעילה

Uncategorized

היא בסופו של דבר להיות חריגה בהדרגה במשך כמה ימים לעבור בלי שנשמע על אפליקציית אנדרואיד זדונית נוספת שאורזה בתוכנת Ransomware, כמו גם נשלחת לטבע כדי לעורר הרס בקרב משתמשים בלתי מעורערים. רק כמה ימים לאחור שמענו על תוכנת כופר שהועברה באמצעות XMPP, כמו גם על זן חדש, שנמצא כינה אנדרואיד/לוקרפין. זה נחוץ כדי להעניק גישה למכשיר אנדרואיד. לאחר מכן נדרשים בעלי גאדג’טים לבצע איפוס מפעל כמו גם למחוק את כל הנתונים מהמכשיר, או להוציא 500 דולר לאנשים הזדוניים המפעילים את התוכנה הזדונית, שהיא באמת תוכנית הפעולה הנפוצה כעת.

כמו מרבית המתקנים הזדוניים המוטמעים ברשע דיגיטלי, פיתוח אחרון זה קודם כל צרכים הבעלים של הגאדג’ט כדי להעניק הרשאות ניהול IT כדי להבטיח שהוא לא יכול לחוקק את כוונתו הערמומית. על מנת לטכניקה אנשים לספק גישה מלאה למערכת, Android/Lockerpin.a “מכסה התקנת תיקון מזויפת על גבי הודעת הפעלה”. על ידי לחיצה על כפתור “המשך” התמים למדי, אנשים מספקים בשוגג אישור לאפליקציה לבצע סדרת שינויים במערכת אנדרואיד. לכן מניעת גישה פרטנית לגאדג’ט על ידי הגדרת קוד PIN לא ידוע.

אחד הדברים שהופכים את המתח הספציפי הזה של תוכנות כופר יותר ערמומיות הוא שנראה שהוא לא מובס במהירות. זנים מוקדמים יותר של תוכנות כופר המוטמעות בתוך אפליקציות זדוניות עשויים להילחם על ידי אתחול הגאדג’ט למצב נטול סיכון וביטול הרשאות ניהול. יותר מכך, על פי אנליסטים, ניצול ספציפי זה פועל כדי להגן על עצמו מפני אפליקציות AV המותקנות גם על ידי לחיצה על Windows Bogus באמצעות כפתור ‘המשך’ אם גם כאשר יתגלה. בשל אופי אנדרואיד/לוקרפין. כניסיון מסוים עם ADB:

לאחר לחיצה על הכפתור, הגאדג’ט של המשתמש נידון: אפליקציית Trojan רכשה זכויות מנהלים בשקט כמו גם כעת יכולה לנעול את גאדג’ט – כמו גם גרוע מכך, היא קובעת סיכה חדשה למסך הנעילה.

זמן קצר לאחר מכן יתבקש האדם לשלם 500 דולר עבור ניגשים לכאורה לאתרים מגונים שלא כדין וכן לאחסון חומר כזה בטלפון שלהם.

Ransomware לא באמת מסווג כמי שמספק איום בקנה מידה גדול על בעלי אנדרואיד עדיין. כרגע הוא מועמד לגאדג’טים באמצעות חנויות אפליקציות אנדרואיד של צד שלישי באמצעות יישום שמבטיח להגיש את P*rnography לאלה שמורידים אותו. זה כשלעצמו צריך להספיק בכדי להגדיר צלצול פעמוני אזעקה כמו גם להרחיק אנשים. עם זאת, הפרוספקטיבי קיים עבור זה כדי להדביק את Google Play הזרם המרכזי, ומספק לו לקבל גישה למיליוני מכשירים נוספים.

(מקור: Welivesecurity)

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכונים ממיקרוסופט, גוגל, אפל כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.