אייפון 6.5 אינץ ‘6 עשוי להריץ אפליקציות במצב נוף דמוי אייפד [צילומי מסך]

אירוע ה- iPhone 6 של אפל נמצא עכשיו רק יום אחד משם, ובעוד שיש לנו מושג טוב יחסית מה יש בחנות, הרבה פרטים עדיין לחמוק מאיתנו. נדון בהזדמנויות שונות כי יתכנו כמה הבדלים ניכרים בין המודל בגודל 5.5 אינץ ‘לבין הגרסאות בגודל 4.7 אינץ’ של המכשיר הקרוב, ובעוד שאומרים כי רבים מהפסקות אלה מתייחסות לחומרה, דוח חדש מצביע על כך כי חווית התוכנה עשויה להיות שונה גם תלויה באיזה דגם אתה מחליט להרים.

ב- iPhone או iPod Touch, מצב נוף הוא למעשה גרסה מחודשת של מצב דיוקן, ופשוט מארגן מחדש אלמנטים באופן שעובד כאשר המכשיר מוחזק לצדדים. אבל באייפד, הממשק כולו משתנה למשהו בשריד בדרך כלל של שולחן העבודה, ולא רק שממשק המשתמש נראה הרבה יותר מלוטש, אלא שהוא גם עסקה נהדרת יותר פשוט לעשות משהו.

בהתחשב בעובדה שאייפון 6 גדול בהרבה יהיה בקוטר 5.5 אינץ 6, נוף עשוי לחשוף ממשק משתמש מאוד דמוי אייפד.

פשוט הגדלת התצוגה גדולה יותר היא נהדרת והכל, אך אפל תצטרך גם להבטיח שהמשתמשים שלה יכולים לקצור נכון את היתרונות של הנדל”ן הנוסף ולא רק להתענג על העובדה שהיא שם. בכך שהוא מאפשר למכשיר לרוץ באופן אייפד-אסק במצב נוף, אייפון 6 בגודל 5.5 אינץ ‘עשוי למעשה לשמש החלפה לאייפד קטן במקרים רבים, כאשר משימות רבות המתבצעות על הצפחה לכאורה ניתנות לניהול דרך המכשיר.

שמענו לאחרונה כי ה- iPad הגדול יותר עשוי להכיל סוג של מצב ביד אחת, ומאפשר למשתמשים להישאר פרודוקטיביים תוך החזקת מכשיר כה רחב בכף היד שלהם, ועם זאת בחשבון, סביר להניח שאפילו הרבה יותר הבדלים יתקיימו בין מכשירי האייפונים בגודל 4.7 ו -5.5 אינץ ‘.

האירוע המיוחד של אפל במרכז פלינט יתקיים מחר, ואחרי הצטברות כל כך ארוכה ומושכת, אנו בהחלט מוכנים למסקנה.

אנו נפקח מקרוב על ההליכים, אז הישאר מעודכן!

(מקור: סטיב טרוטון-סמית ‘[טוויטר]) (דרך: 9to5mac)

יתכן שתרצה לבדוק:

אייפון 6 מקבל ביקורת וידיאו של 7 דקות לקראת ההכרזה של אפל ביום שלישי

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך בכל העדכניים ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.