זכוכית התפקיד של גוגל שהוצגה בתוכנית טלוויזיה, Snaps Pictum של צ’רלי הגדילה [וידאו]

Uncategorized

משרה של גוגל גלאס המפוארת לקשה קשת בהופעה הטלוויזיונית הראשונה שלה לאחרונה, כאשר המשקפיים המקושרים באינטרנט ליוו עובדת גוגל לראיון ו

עמיתו של גוגל כמו גם פרופסור סטנפורד סבסטיאן ת’רון הכניסו את החומרה הצפויה ביותר לראיון שלו עם צ’רלי רוז, תוך שימוש במפרט כדי לצלם כמו גם לפרסם תמונה של הבחור עצמו, הכל ישב שם. לא היה צורך במחשב, אפילו לא סמארטפון. אם אתה רוצה באינטרנט בעתיד אידיאל עכשיו, פשוט התקרבנו צעד.

ת’רון העלה השערה כי ג’וב גלאס עשוי באמת להשתמש במצבים מלבד טכניקות האמת המוגדלות הבסיסיות שגוגל הראתה בסרטון שפורסם לאחרונה. לדברי הפרופסור, המפרט עשוי להועיל הרבה יותר כשיטה לחלוק את חיינו עם חברים כמו גם משפחה, מה שמאפשר לתפוס רגעים בשני וידאו כמו גם תמונות סטילס שבדרך כלל יעברו אותנו. בין אם רגעים אבודים מכיוון שפשוט לא זיהינו את חשיבותם, או ליתר דיוק שאולי לא נכין פקה מוכנה מספיק מהר, לגוגל של גוגל יש את הפוטנציאל לשמור על כל מה שנלחץ על כפתור. בין אם זה דבר נהדר ובין אם לא יהיה תלוי במיוחד בהשקפותיך בפיראטיות. או הפרנויה שלך.

זכוכית העבודה של גוגל היא משהו שציפינו אי פעם בהתחשב בכך שראינו את רובוקופ, עם זאת פשוט מעולם לא הבנו זאת. התפקיד שמטרתו להביא משקפיים עם מחשבים מובנים לפנים של כולנו עדיין נמצא בימיו הראשונים ביותר, אולם כמו תמיד המצב עם גוגל, יש לנו חשד מגניב כי הענק הענקי עשוי פשוט להיות מסוגל למשוך העניין.

אנחנו לא באמת מבינים כל כך הרבה על אידיאלי העבודה של גוגל עכשיו, מלבד מה שכבר ראינו בסרטון Slip Hight של החברה, כמו גם אנו חושדים שהרבה מזה עדיין לא ממש אמיתי. מה שהסרטון עשה זאת, היה לעורר מעט את שיעור העניין שלנו, ולהשאיר אותנו לתהות בדיוק איזה סוג דברים עשויים להיות כאשר המפרט שלנו מקליט את כל מה שקורה, כמו גם אז יכולת לקיים אינטראקציה עם האינטרנט באותו זמן בדיוק.

אנחנו לא יכולים לחכות לראות היכן ג’וב גלאס דן בחודשים הקרובים כמו גם בשנים, אולם עם Web מאפשר למשקפיים כמו גם מכוניות ללא נהג, גוגל באמת מבקשת להפוך את עצמה להרבה יותר מאשר רק לחברה גלישה. או חברת מודעות. או חברת סמארטפונים. או ……

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.