ה- iPad הזעיר הזה נוקף לוקח העתקה חסרת בושה לשלב הבא [וידאו]

בעוד שאוהדי הטכנולוגיה בארה”ב עומדים בקפידה עם עדכוני מוצרי Apple הקרובים על בסיס שאנחנו חושבים על אילו טכנולוגיות חדשות יכול להיות העסק כולל , אחרים מסתובבים בגלל רמזים על הסגנון כדי שיוכלו להמשיך לבוא עם אפשרויות זולות יותר ונוקפות. שיאומי, לבוש סיני המפורסם על כך שגרף ללא הרף העתקים של אייפון מתקבל על הדעת, בדיוק הציג את הטאבלט הראשון שלה, כמו גם לא מפתיע, זהו צלצול מת עבור ה- iPad Mini של אפל.

מרכיב מכריע אחד החסר לעתים קרובות ממוצרי אפל נוקבים אלה-מלבד פיתוח איכות גבוהה כמו גם הרבה מרכיבי החומרה הפנימית-הוא היעדר תוכנת iOS. אם כן, לא יפתיע כל כך הרבה כי ה- MI PAD-כן, הם באמת קראו לזה-פועל באנדרואיד של גוגל כמערכת האקולוגית הסגורה של אפל עצמה.

אבל היי, באופי של שמירה על דברים מזויפים, פרט מינורי כמו מערכת ההפעלה לא צריך להפריע, כמו גם צוות Xiaomi ביקש להציע חוויה אותנטית מעורפלת על ידי אריזת סגנון iOS 7 מחוץ למחבט ו בטח, זה לא יספיק לשכנע הרבה חנונים שמדובר במיני iPad אותנטי, עם זאת, בכל זאת, בעולם בו אופנה מספקת לעיתים קרובות עדיפות על האיכות הגבוהה של הטכנולוגיה עצמה, ה- Mi Pad בהחלט יציע גבוה מספרים כאשר זה מציג בסין.

כמו הרבה מוצרי קרע בימינו, מפרט החומרה הפנימית לא באמת כל כך גרוע. הצפחה משתמשת במסך סביר מאוד, טוב יותר מ- HD 2048 x 1536, שכפי שרבים מכם הבינו, דומה לזה של ה- iPad זעיר עם תצוגת רשתית, כמו גם עם מעבד Nvidia K1 2.2GHz עם בעל ברית כדי 2 הופעות של זיכרון RAM, זה באמת חייב להריץ את אנדרואיד קיטקט בלי גם הרבה אירוע.

צריך לשאול בדיוק כמה זמן אפל תמשיך לאפשר לעסק זה להציע מוצרים שקרוע באופן כל כך בוטה משלה, במיוחד בתנאי שתוכניותיו הברורות להתרחב לשווקים מתעוררים אחרים כמו ברזיל כמו גם בהודו.

ובכל זאת, בינתיים, אני מאמין שתסכימו כי לראות את מנכ”ל החברה, לי ג’ון, אפילו להרחיק לכת כדי להתחזות למשימות סטיב המאוחרות עם מאמניו, ג’ינס, בגדי פולו הם זהב קומדיה טהור, כמו גם סיפקו את תג העלות של MI PAD של 240 $, צריך לשאול בדיוק כמה זמן הצוות המשפטי של טים קוק ימשיך להתעלם מה זה סכנה ניכרת ביותר לעסקים.

ניתן לגלות פרטים נוספים על כרית ה- Mi בכתובת: mi.com/mipad

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.