שחרור iOS 4.0.1 נראה ממשמש ובא. שמור את כתמי ה- SHSH שלך עכשיו!

עד עכשיו, רובכם אולי שמעת שמועות על עדכון הקושחה של iOS 4.0.1 שאפל מתכוננת לשחרר מחר על מנת לתקן את נושא הקבלה המתמשך באייפון 4. למרות שהנושא קשור ככל הנראה עבור החומרה, הבאז הוא שאפל מכינה תיקון תוכנה כדי להימנע (אפל מכרה 1.5 מיליון אייפון 4s ביום הראשון) מה יכול להיות ההיזכרות הגדולה ביותר בתולדות האלקטרוניקה הצרכנית.

כל ה- iPhone 4, iPhone 3GS, iPhone 3G, iPod Touch 2G/3G משתמשי IOS 4 חייבים לגבות את קבצי ה- SHSH שלהם (ECID SHSH) כעת. זה חשוב מכיוון שאם עדכון הקושחה החדש ישוחרר מחר, אפל תפסיק לחתום על הקושחה הישנה שתאפשר לך לגבות את החתימות שלך. מבלי לחסוך כתמי SHSH, אינך יכול לשדרג לאחור לקושחה הישנה, ​​אם תצטרך.

אם אתה נמצא ב- iPhone 3GS, iPhone 3G ו- iPod Touch 2G/3G, עקוב אחר המדריך השלם שלב אחר שלב שפורסם כאן כדי לשמור את כתמי ה- SHSH שלך באמצעות Tinyumbrella. משתמשי אייפון 4 יכולים לעקוב אחר המדריך המפורסם כאן כדי לגבות את קבצי ה- SHSH שלהם.

אם אתה רוצה ללמוד עוד על מה הם כתמי SHSH או קבצי SHSH של ECID, אתה יכול לעשות זאת על ידי קריאת אחד מהמאמר הישן שלי שפורסם כאן.

יתכן שתרצה לבדוק:

כיצד לפתוח את iOS 4 עם Ultrasn0W ו- BlackSn0W בטלפון 05.13.04 Baseband [מדריך]

כיצד לבצע Jailbreak iOS 4.0 ב- iPhone 3GS, iPhone 3G ו- iPod Touch 2G באמצעות redsn0w, pwnagetool 4.0 (Windows)

אתה יכול לעקוב אחרי בטוויטר או להצטרף לדף המעריצים שלנו בפייסבוק כדי לעדכן את עצמך על כל המהדורות האחרונות פורצות הכלא והנעילה.

Leave a Reply

Your email address will not be published.