רשמו 1.2 מיליארד iOS כמו גם אפליקציות אנדרואיד שהורדו בשבוע חג המולד

חג המולד תמיד יהיה זמן ענק לעסקים כמו אפל כמו גם גוגל. כאשר מתנות מסופקות ברחבי העולם, ישנה סבירות גבוהה כי נתח נהדר מהם מנהל את ה- iOS של אפל או אנדרואיד של גוגל. לשניהם חנויות אפליקציות משלהן.

כפי שידע כל מי שקיבל צעצוע חדש, הדבר הראשון שאנשים עם סמארטפון או טאבלט חשופים רוצים לעשות הוא להוריד אפליקציות לשימוש איתו. זה הגיוני, כמו גם הסיבה לכך שהאפליקציה מורידה את תקופת החג הזו הייתה עם הגג, כאשר אנליטיקס פלורי משחרר כמה דמויות השקיית עיניים.

על פי נתוניהם, הורדו 1.2 מיליארד אפליקציות מדהימות ברחבי העולם בשבוע חג המולד, והגדילו את השבוע האופייני לדצמבר לפני זה של 750 מיליון. בואו נהיה ברורים, גם 750 מיליון אפליקציות בשבוע אסור לרחרח עליהם!

הסטטיסטיקה ליום חג המולד בלבד הם בדיוק כמו הנפש מפוצצת. על פי המספרים, 242 מיליון אפליקציות הורדו במהלך 24 שעות חג המולד. זה מעל 10 מיליון לשעה, לאלו מכם שעדיין לא מתאימים מהחגיגות. מעל 168,000 דקה!

פלורי אפילו שבר את המספרים במדינות עם הפעילות הרבה ביותר להורדה, רק לבעיטות.

באופן לא מפתיע, ארצות הברית גילתה את עצמה בראש העץ, עם סין, כמו גם אז בריטניה עוסקת בבית גוגל כמו גם אפל בסכומי ההורדה.

כמו כן, פלורי מאמינה ש -2012 יראו את המיליארד ההורדות של 1 בשבוע שדמות בסופו של דבר הייתה נפוצה יותר, ככל שיותר אנשים מגלים את עצמם עם כמה גאדג’טים עמוסי אפליקציה בבית. עם שני סמארטפונים כמו גם טאבלט אין ספק טיפוסי במשק בית קטן – תלוי יותר בגילאים של כל סוג של ילדים – אז מספר האפליקציות שהורדו ימשיך לעלות.

מספרי ההורדה הגדולים יראו גם מעצבים עשויים להחזיר את המהדורות הגדולות ביותר שלהם עד עונת החגים כדי למקסם את ההורדות. מעצבי משחקים כבר שואפים לשחרור אמצע דצמבר על מנת לחלוב את מכונת ההייפ ככל האפשר לפני שחלון האישור של אפליקציות של אפל ייסגר.

יש הרבה כסף שיש להרוויח באפליקציות סלולריות, אם אתה מבין את זה בדיוק.

כמו כן, אתה יכול גם לבדוק את החוצה:

AT&T: הפעלות iOS חולשות על אנדרואיד בתקופת חג המולד [דוח]

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכונים ממיקרוסופט, גוגל, אפל כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.