זה מה שעדכון HTC One M8 Android 5.0.1 Lollipop נראה כמו [צילומי מסך / וידאו]

אנדרואיד 5.0.1 עדכון Lollipop עבור HTC One M8 זוהה בטבע. צילומי מסך, הדגמת וידאו ואיך זה נראה אידיאלי כאן אחרי הקפיצה.

מבחינה היסטורית, HTC הייתה עצלנית ומאכזבת במקצת כשמדובר בהפעלת העדכונים הנוכחיים אפילו למכשירי הדגל שלה, אך ראינו הפעם גישה אחרת, כאשר HTC צייץ במהירות שהוא יוכל להפעיל את אנדרואיד 5.0 Lollipop מתיקות לזו M8 ו- M7 תוך 90 יום בדיוק לאחר קבלת קוד המקור.

גרסת האנדרואיד המדוברת כאן היא 5.0.1 ומריצה את HTC Sense 6.0 למעלה. מבחינה אסתטית, אין הרבה שינויים גדולים, אך סמלי ממשק המשתמש המחמיאים ומגירת ההודעות, שנועדה להיות אינטראקטיבית בלוליפופ, ידברו במהירות על העיצוב החומרי החדש מגוגל. הערה מעניינת לגבי מגירת ההודעות היא ששני הגדרות מהירות וגם ההודעות ממוקמות בעמוד אחד.

HTC תפילה מלאי משלה בטובת תצוגת ריבוי משימות מעוצבת בעוצמה עם אפליקציות מוערמות זו על זו, תוך מתמזגת עם האנימציות והסגנון של סוכרייה על מקל. HTC מוציא דף נוסף מהתפריט של גוגל בתפריט ההגדרות, באמצעות פונקציית חיפוש כדי לעזור למשתמש לחפש הגדרה מסוימת מבלי שתצטרך לדפדף במבחר האפשרויות הקיימות. תכונה מאוד חמורה למשתמשים חדשים באנדרואיד.

גם ‘מצב קל’ חדש נכלל, המשתמש בדף בית מבוסס אריחים כדי לאפשר למשתמשים לגשת במהירות ובקלות לפונקציות והתכונות הבסיסיות של הטלפון החכם. תכונה כזו נראתה כמו כמה מכשירים של סמסונג שמריצים את ממשק המשתמש של TouchWiz, והיא מועילה מאוד בזמנים שאתה נוהג או מבצעים משימה דומה.

בדוק את צילומי המסך והווידיאו למטה וראה בעצמך לאילו שינויים אתה צריך לצפות ברגע ש- Lollipop OTA מתחיל להכות את המכשיר שלך בהמשך:

HTC לא אמרה מילה על מתי העדכון בפועל יתגלגל ל- HTC One M8 ו- M7, אך בהתחשב במסגרת הזמן של 90 יום ותאריך השחרור של קוד המקור של אנדרואיד 5.0, עלינו לראות OTA עד פברואר 1, 2015.

(מקור: llabtoofer)

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.