ביקורת אפליקציות: Facebook House מוצעת כעת ב- Google Play

Uncategorized

פייסבוק אתמול הציגה את האפליקציה המיוחלת בשם Facebook House שתחליף את מסך הבית של טלפון אנדרואיד שלך בחוויית פייסבוק עילית!

אוקיי, אז מה בדיוק הבית הזה בפייסבוק?

זוהי אפליקציה נפרדת מפייסבוק, מלבד אפליקציית הפייסבוק המקורית. זה יעבוד רק על אנדרואיד גרסה 4.x כמו גם מאוחר יותר. זה לא בדיוק יישום שאגיד, סוג של משגר. זה ייקח פוסטים מעדכון החדשות שלך כמו גם יספקו אותם לטלפון שלך במהירות כמו גם בצורה מושכת בהרבה. זה נקרא ‘עדכון כיסוי’ ממש כאן כמו שאתה יכול לראות ישירות את הפוסטים האחרונים של חבריך בתצוגת שקופיות מלאה של מסך מלא כמו גם אתה יכול להגיב ישירות או לאהוב או להתקרב לתמונות, ממש עם העדכון בכריכה (מסך הבית).

כדי לראות שהייה באפליקציות שלך, אתה דרישה להקיש כמו גם להחזיק את תמונת הפרופיל שלך בתחתית המסך, כמו גם תראה את קיצורי הדרך לכל האפליקציות המותקנות שלך, זה כמו מגירת אפליקציות כמו בנובה או פעולה מַשׁגֵר. אנשים מציינים את סוג הבית של פייסבוק משתלטים על הטלפון שלך, אני אציין לא לגמרי, אולם אכן בנקודות מסוימות, זה כן. זה מציג את הפוסטים שלך על מסך הבית, זה מציג את הפוסטים שלך גם על מסך המנעול. זה יראה לך תצוגת גלילה מתמדת של הפוסטים שלך על מסך הנעילה ברגע שתדליק את המסך. זה גם מראה את השעון כמו גם התראות כמו שיחות טלפון שהוחמצו בטקסטים שלא נקראו, הודעות דואר אלקטרוני חדשות וכו ‘על מסך המנעול.

הדבר המרתק הבא בבית פייסבוק הוא ‘ראשי צ’אט’. זה עובד עם העברת הודעות בפייסבוק כמו גם טקסטים שגרתיים. כשמישהו מסר אותך, הראש שלהם מופיע על המסך שלך, לא משנה איזה יישום אתה. פשוט הקש עליו כדי לפתוח את חלון השיחה שיימשך על גבי אפליקציית הריצה שלך. זה לא יפריע לבקשה שלך כמו שאתה יכול להמשיך בשיחה. עם זאת, זה יכול להיות מרגיז אם אתה מקבל כמו הרבה ראשים שמופיעים אם אתה קדחתני עושה משהו. כמו כן, זה די פשוט להיפטר מהם, פשוט להעיף את הראש לעבר החלק התחתון של הטלפון!

איך להגיע לפייסבוק הביתה?

בית הפייסבוק הוא אנדרואיד בלבד! אין סופגניות לאנשים לאייפון כרגע. זה יהיה בחינם ב- Google Play ממש כמו כל סוג של אפליקציה אחרת בחנות. אם אינך מתכוון להשתמש בבית פייסבוק, אל תשתמש בו. אפליקציית פייסבוק עדיין תהיה שם במכשיר שלך. תצטרך לעדכן את אפליקציית הפייסבוק כמו גם את אפליקציית Messenger Facebook כדי לעבוד על בית הפייסבוק. כרגע, באופן רשמי, זה רק המוצע בארצות הברית כמו גם רק גאדג’טים אלה נתמכים:

Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy Note 2, HTC One X, HTC One X+, HTC One כמו גם ה- HTC החדש

ראשית HTC, הוא הגאדג’ט שיגיע לטעון מראש עם פייסבוק הבית. עם זאת, מכיוון שהוא משולב עמוק במערכת ההפעלה של הטלפון, תהיה לך חוויה כוללת של בית בפייסבוק. להתראות מיישומים אחרים לא יהיה עיצוב נפרד

ראשית HTC מאוד היא מכשיר מרשים למדי, יש לו מסך בגודל 4.3 אינץ ‘, יש מצלמה של 5 מגה-פיקסל כמו גם נתוני 4G LTE, וכוללת סוללה של 2,000 מיליאמפר / שעה. הוא זמין בשחור, לבן, כחול בהיר כמו גם אדום. זה לא מכשיר יוקרתי, עם זאת, לא ניתן לקרוא לו קצה נמוך. עם זאת, זה אמור להתמודד עם משחק נינוח.

האם זה מפעיל אפליקציות אנדרואיד טיפוסיות?

כן! זה באמת טלפון אנדרואיד מלאי שמגיע מראש עם משגר הבית של פייסבוק, זהו. יש לו גישה מלאה ל- Google Play כמו גם לכל האפליקציות אליו אתה מנוצל. בזמן שאתה משתמש בבית פייסבוק, אתה לא יכול להיות לך סוג של יישומונים או ללא תיקיות. עם זאת אתה יכול לכבות את בית הפייסבוק כמו גם לחוות אנדרואיד 4.1.2 מלאי כמו גם אתה יכול להוריד משגרים אחרים.

הורד את הבית בפייסבוק:

אם הגאדג’ט שלך אינו נמצא תחת הרשימה הנתמכת, אתה יכול להוריד את אפליקציית ה- Ported Facebook House לטלפון שלך.

[הערת המחבר: בית פייסבוק, כן, זה טוב. עם זאת אני אוהב שפייסבוק תהיה חלק מהטלפון שלי כמו גם לא להפך. אנשים שמבלים את רוב זמנם ברשת המדיה החברתית אמורים לאהוב את זה יותר כמו גם אנשים שמשתמשים בטלפונים שלהם, למשל, סיבות עסקיות עשויות לגלות שזה מעצבן. אודות ה- HTC הראשון, גם חוזה חוזה 449.99 $ אינו עני מדי.]

קרא הבא: 7 פריצות אנדרואיד שאינן דורשות שורש

Leave a Reply

Your email address will not be published.