מדריך מתנות לחג 2016: עסקאות טק שלא תרצו לפספס

יש עסקאות טכנולוגיות, ואז יש עסקאות טכנולוגיות שאתה באמת לא רוצה לפספס. מה שאתה עומד לראות ולקרוא לחלוטין נופל בקטגוריה האחרונה, אז וודא שאתה קורא, סופג ופועל לפני שהמחירים או רמות המניות יופחתו. תיהנו מהחסכונות האלה.

מכיוון שמדובר בכמה מהעסקאות הטכנולוגיות של הרגע האחרון שאתה יכול לתפוס, יש לנו שפע מהם. לדוגמה, יש לנו חבילות קונסולות מדהימות במכירה שנע בין צרור ה- Minecraft של Xbox One S, ועד הצרור הפלייסטיישן 4 Slim Unreded 4.

לא מנסה למצוא קונסולות, אלא למשחקים? קבלו עותק של מלחמת הכוכבים: Battlefront, או תמיד הזהב, פיפ”א 17 עבור ה- Xbox One וגם ה- PS4 בהנחה. יש גם טאבלט של $ 40 שנזרק לתמהיל, ואחרון חביב, חגגו את עיניכם במהדורת האספנים של שדה הקרב 1 למחשב האישי, PS4, Xbox One עם עד 110 דולר הנחה!

עם זאת, אין זה, יש יותר, אבל הזמן הוא קצר בהתחשב בכך שהשימושים הללו הם לתקופה מוגבלת רק עם אפילו מלאי מוגבל הרבה יותר. אז אם זיהית את מה שאתה רוצה לחגים האלה לעצמך או לאדם אהוב, וודא שאתה פועל במהירות לפני שהשימושים יפוגו. תיהנו מהחיסכון פיאסטה!

דוברי סונוס (עד 30 $ הנחה)

כאשר זה נוגע לדוברים אלחוטיים, שם סונוס הוא בין הטובים בעסק. עם תמיכה ב- Spotify, Apple Music ואחרים, והיכולת לנגן אותה מוזיקה במספר סונוס בכל החדרים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה.

קנה: דוברי סונוס מאמזון: עד 30 $ הנחה

מהדורת האספנים של שדה הקרב 1 (עד 110 דולר הנחה)

לפעמים לא מספיק משחק נפלא עבור הקונסולה או פלטפורמת המשחקים שלך שבחרת. לעתים קרובות אתה רק צריך לעבור מעבר וללא מעבר ולקבל קצת יותר דפוק עבור הדולר שלך, כמו לרכוש את מהדורת האספנים של שדה הקרב 1 הזה עם תכלילים כמו פסל מהדורת אספן וספר פלדה בלעדי. אם שדה הקרב הוא המקום בו הוא נמצא עבורך כגיימר, אז זה משהו שאתה צריך בחייך.

קנה: מהדורת האספנים של שדה הקרב 1 מאמזון: עד 110 דולר הנחה

אוזניות Böhm Bluetooth עם ביטול רעש פעיל (63.49 $, בדרך כלל 160 $)

כאשר עיצוב מוצר מדהים פוגש באיכות שמע מדהימה ומרגישה, אתה יודע שאתה עומד לפינוק. צעד קדימה את אוזניות Böhm המהממות עם טכנולוגיית ביטול רעש פעיל המובנית לחוויה פרימיום זו. הם נראים מהממים, מרגישים מהממים ויעניקו לך חווית מוזיקה אישית שלא כמו כל דבר שהיה לך בעבר.

קנה: אוזניות Böhm Bluetooth עם ביטול רעש פעיל מאמזון: 63.49 $ | מחיר מקורי: 160 $

Anker PowerPack עם Quick Charge 3.0 (78 $ עם קוד הנחה, בדרך כלל 130 $)

אתה כבר לא צריך להיתפס עם הטאבלט או הסמארטפון שלך עם PowerPack Anker הנפלא הזה. בנוסף לכך שהיכולת להכניס כוח למכשיר הנייד שלך בכל מקום שאתה נמצא, ערכה קטנה זו משתמשת גם בטכנולוגיית טעינה מהירה כדי להעלות את המכשיר הזה ככל האפשר של זמן קצר ככל האפשר.

בחבילה כלולה סוללת בנק חשמל, מטען מטען מהיר 3.0, כבל MicroUSB, חוט ברק ותיק נשיאה – הכל אחד!

תפוס אותו באמצעות קוד ההנחה הבא בקופה כדי לקבל אותו במחיר מופחת של 78 $ בלבד: ANKUSNB1.

קנה: Anker PowerPack עם Quick Charge 3.0 מאמזון: 78.00 $ | מחיר מקורי: 130 $

טאבלט אש של אמזון, 7 אינץ ‘, 8GB (39.99 $, בדרך כלל 50 $)

לפעמים אתה פשוט לא יכול להצדיק לחפור עמוק בחשבון הבנק שלך או לקו ציוני האשראי שלך כדי לפלט מאות דולרים עבור טאבלט כמו ה- iPad של אפל. אם אתה זקוק למשהו נייד ושימושי, אבל אתה לא רוצה להוציא המון כסף, אתה באמת לא יכול להשתבש עם טאבלט האש בגודל 7 אינץ ‘של אמזון שנבנה על גבי מערכת ההפעלה האש, שהיא גרסה שונה של אנדרואיד. זה מגיע עם אחסון פנימי של 8 ג’יגה-בייט, עם היכולת להתקין אפליקציות ומשחקים, ומשתמש בקישוריות Wi-Fi לגישה לאינטרנט וגישה לדוא”ל.

קנה: טאבלט אש של אמזון, 7 אינץ ‘מאמזון: 39.99 $ | מחיר מקורי: 50 $

קונסולת Xbox One S 500GB – צרור Minecraft (249 $, בדרך כלל 300 $)

חלפו הימים שבהם רכשת קונסולת Xbox One או משחקים וזה הגיע עם חוויה משעממת ופשוטה. צרור Minecraft זה לא רק יביא לך קונסולה מדהימה של Xbox One S עם אחסון פנימי של 500 ג’יגה -בייט, אלא שיש גם הכללה של הורדה מלאה של Minecraft עבור Xbox ו- Windows 10, כמו גם בקר אלחוטי.

כמו כן, בהתחשב בכך ש- Xbox One אורזת כונן Blu-ray Ultra HD, אתה יכול גם לשחק עליו 4K Ultra HD Motion Pictures אם תרצה. תמורת 249 דולר, לא רק שאתה מקבל קונסולת משחקים מתקדמת, אלא גם משחק חינם ונגן Blu-ray נפלא Ultra HD-הכל אחד!

קנה: קונסולת Xbox One S 500GB – צרור Minecraft מאמזון: 249 $ | מחיר מקורי: 300 $

קונסולת פלייסטיישן 4 דקה 500 ג’יגה -בייט – צרור 4 Uncharted (249, בדרך כלל 300 $)

אם מיקרוסופט וה- Xbox One הם לא הדבר שלך, ואתה דומה לסוני וזהnull

Leave a Reply

Your email address will not be published.