מדדי האווירה של iPad מראים שיפור ביצועים משמעותי ביחס לקודם

אנו חושבים שזה די הוגן לומר שההכרזה האחרונה של אפל על ה- iPad AIR לא בדיוק פוצצה את דעתם של כולם כאשר היא נוגעת לחדשנות טכנולוגית. חשיפת האייפד בגודל המלא של הדור הבא נפלה די בקנה אחד עם מה שהרוב ציפו בכך שהוא מספק שדרוג משופר אך אבולוציוני מקודמו. הצגת ערכת השבבים של Apple A7 ועקרונות ההנדסה המשופרים מרמזת כי המכשיר בסופו של דבר יהיה מהיר יותר, קל יותר ודק יותר מכל שאר האייפד עד כה, אך בדיקות GeekBench מעבדות הפרימטים מעניקות לנו אינדיקציה לפני שחרורו עד כמה המסוגל אייפד אייר הוא.

המינימום שאנו מצפים מכל שחרור חומרה מהדור הבא הוא שיפור גלוי בביצועי המכשיר. הצגתו של אפל לאייפון 5S ו- 5C סללה את הדרך למעבד A7 לפלס את דרכו אל פנימיות האייפד החדש בגודל 9.7 אינץ ‘. צוות מעבדות הפרימטים העמיד את ה- iPad Air דרך מבחן GeekBench 3 המשמש כמחוון מדד מעבד חוצה פלטפורמות. הבדיקה פועלת כאינדיקטור בעולם האמיתי לביצועים וכמו רבים מהבדיקות בעלות אופי דומה, ציון גבוה יותר מצביע על ביצועים מהירים יותר.

מעבדות פרימטים עשו את הצעד הנוסף לתאר את תוצאות ה- iPad Air בהשוואה מול כל דגמי ה- iPad הקודמים (למעט דגם ההשקה המקורי לשנת 2010). כל החומרה שהוערכה נעשתה כך באמצעות תהליכים בודדים ובלכות ליבות. ה- iPad Air החדשה של אפל החזירה ציון של 1465 במבחן הליבה היחידה המייצגת שיפור ביצועים של 2x ביחס לאייפד מהדור הרביעי. מעניין לציין כי האייפד מהדור השני והשלישי, כמו גם הנפילה הקטנה של ה- iPad עם ציונים באמצע שנות האלפיים.

הבדיקות הרב-ליבותיות מראות תוצאות דומות. ה- iPad Air רשמה ציון של 2643 כאשר ה- iPad מהדור הרביעי הצליח למשוך 1408. הבדיקות בהחלט מראות כי ה- iPad Air החדש מספק שיפור ביצועים משמעותי ביחס למכשירים שפורסמו בעבר. עם זאת, זה גם מאשר כי מידע שיווקי של אפל שמרמז שהמכשיר יציע כפול את מהירות העיבוד של ה- iPad 4. הבדיקות מראים גם כי מעבד ה- A7 במכשיר פועל במהירות של 1.4GHz, שהוא 100 מגה הרץ מהר יותר מאותו מעבד שנמצא במהדורת ה- iPhone 5S האחרונה.

ה- iPad Air יהיה זמין לצרכנים לרכישה החל מה -1 בנובמבר.

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך בכל העדכניים ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.