שמור סוללה ואיל על ידי הפסקת אפליקציות הפועלות ברקע

Uncategorized

כשקיבלת את הטלפון החדש שלך, זו בטח הייתה חוויה נהדרת. ובכן, לפחות בהרבה מקרים זה. האנימציות חלקות כמו חמאה, והכל נהדר ונוזל. עם זאת, עם הזמן זה נהיה איטי ככל שהרבה יותר והרבה יותר אפליקציות מוצאות את דרכן לטלפון שלך. זה נכון במיוחד במקרה של סמארטפונים תקציביים. אפילו חיי הסוללה מתחילים לרדת, וזה בקושי יעבור את היום. אם זה נשמע לך מוכר, הגיע הזמן שתשליטה בחזרה על המכשיר שלך מכל האפליקציות שהתקנת. יהיה עליכם לחסוך סוללה ואיל על ידי עצירת אפליקציות הפועלות ברקע, בעיקר ללא סיבה.

ניטור השימוש ב- RAM

תחילה תוכל להתחיל על ידי ניטור אילו אפליקציות מחזקות את זיכרון המכשיר שלך כל הזמן; בעיקר האפליקציות האלה הן גם ינקזו את הסוללה. ניתן לעשות זאת ללא כל סוג של אפליקציות של צד שלישי באמצעות כלי הניטור המובנים באנדרואיד. עם זאת, איך אלה נראים ומאיפה הם נגישים בקלות יכולים להיות תלויים בגרסת אנדרואיד שאתה משתמש בהם וגם ביצרן יצרן שממנו קיבלת את המכשיר. ב- Android Marshmallow ומעלה, אתה יכול פשוט לעבור להגדרות> זיכרון.

במקרים אחרים, ייתכן שתצטרך לאפשר אפשרויות מפתחים תחת הגדרות> אודות טלפון על ידי הקשה על הבנייה מספר שבע פעמים.

מומלץ עבורך: 5 סוגים של אפליקציות עליך להפסיק להשתמש באידיאל עכשיו

Some phones don’t allow developer options to be unlocked like this because for some reason the OEM thought they need their own silly special way. במקרה כזה, אתה יכול לגוגל את שם הטלפון שלך יחד עם המילים “ביטול נעילה של אפשרויות מפתח”.

הדבר הבא שעליך לעשות הוא להיכנס להגדרות> אפשרויות מפתחים ולמצוא קטע בשם תהליכים/סטטיסטיקות תהליכים/שירותי הפעלה. הקש עליו וזה ייקח אותך למסך בו אתה יכול לראות כמה משתמשים ב- RAM במכשיר שלך ובאילו אפליקציות משתמשות בו.

עצירת אפליקציות הפועלות ברקע

כשאתה מקיש על רשימת אפליקציות, תוצג לך את כל התהליכים והשירותים שהאפליקציה פועלת כרגע ברקע. אתה יכול לבחור להפסיק את אלה. אך וודא שאתה יודע מה אתה עושה ואל תפסיק אפליקציות מכריעות שעלולות לגרום למערכת שלך להתרסק.

חייבים לקרוא: טיפים לשחזור התראות אבודות במכשירי אנדרואיד

אם אינך בטוח אילו אפליקציות אתה יכול להפסיק, נסה להימנע מאפליקציות המסופקות בתהליכים במטמון. כדאי גם לא להפסיק אפליקציות מגוגל. אם כי בהרבה מקרים אפליקציות מכריעות לא יאפשרו לך לעצור אותם מלכתחילה. אם אתה רואה אפליקציות מוסיקה או שליחים מנקזים את הסוללה שלך ללא סיבה, עליך להמשיך ולעצור אותם ולא משנה מי הם. זה נכון במקרה של דפדפני אינטרנט מסוימים. אני לא לוקח שמות כאן אבל …

זה, למעשה, נכון להרבה אפליקציות פופולריות בימינו כמו Quickpic ו- ES File Explorer שהיו בעבר נהדר מכיוון שהם עשו עבודה אחת, והיו הכי טובים בזה. אך בימינו, מדובר בחזיית זיכרון, תיבות מודעות שרק מאטות את המכשיר שלך בשם הפיכתו למהירות יותר. אבל אני מבין את זה אם אתה עדיין לא מוכן להיפטר מאלה, ממש כמו שאני עדיין לא מוכן להיפטר מדפדפן אינטרנט מסוים. כדאי לעצור את האפליקציות האלה לרוץ ברקע ברגע שתסיים להשתמש בהן. עדיין הייתי מעודד אותך להסיר את ההתקנה של אפליקציות כאלה לחלוטין.

אל תחמיץ: רשימת 50 האפליקציות הטובות ביותר למכשירי אנדרואיד מושרשים

ניטור השימוש בסוללה

ניטור השימוש בסוללה הוא רומן פשוט יותר. פשוט עבור אל הגדרות> סוללה ותוכל לראות רשימה של כל האפליקציות ורכיבי החומרה שהורגים את הסוללה שלך. שוב, השמות והאפשרויות הקיימות יכולים להשתנות מ- OEM אחד למשנהו, אך הם הרבה פחות או יותר זהים ולפחות תוכל לראות רשימת אפליקציות המשתמשות בסוללה בהתחשב בכך שהטעינה המלאה האחרונה שלך. הקשה על אפליקציה המספקת מראה לך פרט מוערך על כמה הסוללה האפליקציה בדיוק השתמשה בדיוק, כמה ממנה שימש בקדמת הבמה, כלומר כאשר השתמשת בה.

מדוע לא להשתמש ברוצחי משימות?

עצירת אפליקציות על ידי צלילה כל כך עמוק להגדרות בכל פעם שאתה משתמש בהן יכולה להיות קצת מייגעת כמובן. חלקם עשויים לעודד שתשתמש ברוצח משימות. בעוד שחלק מהאחרים יטענו כי שימוש באפליקציה להרוג אפליקציות רקע, זה עצמו יפעל ברקע כל הזמן … אתה רואה לאן אני הולך.

אני שייך לקבוצה האחרונה. מצוין רוצח משימות לחסוך משאבים כמו זיכרון RAM וסוללה, אך באופן אירוני הוא בזבוז משאבים, לא רק בגלל שהוא יפעל ברקע. זה למעשה סחר טוב מאשר שאמרו 4 או 5 אפליקציות פועלות ברקע. אך הבעיה היא שכל אפליקציות או שירותים רקע שרוצח משימה הורג יופעלו אוטומטית שוב. זה יהרוג אותם שוב. ומחזור ההפעלה וההרג הזה נמשך לנצח. תהליך זה זקוק לדלק שלו מאיפשהו, וזה איפשהו הוא הסוללה שלך.

הדבר נכון גם לגבי כל אפליקציית שומר סוללות בהן תוכל להשתמש.

בחירת העורך: 4 בnull

Leave a Reply

Your email address will not be published.