עדכון Kodi 18.6 שוחרר להורדה, הנה מה חדש

Uncategorized

תוכלו כעת להוריד את Kodi 18.6 IPA / APK עבור iOS 13, iPados 13, אנדרואיד הפועל באייפון, מכשיר אייפד או אנדרואיד. הנה הפרטים.

הצוות שמאחורי תוכנת המדיה הפופולרית קודי הודיע ​​כי גרסה 18.6 זמינה כעת להורדה. זה זמין למספר מכשירים וניתן להוריד אותו כעת.

הערה מיוחדת היא העובדה כי היו המון באגים שנקבעו הפעם, עד כדי כך שכמה מאותם תיקונים הובאו מהשחרור הקרוב של 19.x. המשמעות היא שאנחנו זוכים ליהנות מפירות העבודה של הצוות כעת, מבלי שנצטרך לחכות לשחרור חדש גדול שיועמד לרשות הציבור.

18.6 כאן. בעיות מגעילות יותר (ולא כל כך מגעילות) קבועות, יותר באגים מעוטים, יותר אושר ואהבה לכולם. מהדורה זו עוסקת בספורט אחורי: איפה מעשי, הבאנו תיקוני באגים קדימה מההוצאה הקרובה של 19.x, כך שתקבל את ההטבה במוקדם ולא במאוחר.

יש כמובן המון שינויים שעברו לשחרור זה. הם כוללים תיקונים המשפרים את השמע מבחינת הדמיות ותכונת ההשהיה/קורות החיים. יש גם חבורה של שיפורים לאופן הטיפול בתקשורת גם בעת משחקים בחזרה.

עם זאת, ככל שהצוות שעובד על קודיה מציין בפוסט הבלוג שלו, רוב האנשים לא יבחינו בעבודה שעברה להנגיש את העדכון הזה. מכיוון שכל כך הרבה מהשינויים הם מתחת למכסה המנוע, אלה שלא היו להם בעיות לפני שעדכון זה ככל הנראה לא יבחינו בשום דבר ישתנה. אם עשית זאת, אני מקווה שהבאג הספציפי שלך נמעך הפעם.

אופי שחרור הנקודה הוא שרוב השינויים הללו לא יהיו גלויים לרוב האנשים אלא אם כן הם מטפלים בבעיה ספציפית שנתקעתם. עם זאת, כולם באגים אמיתיים, ותיקונים אמיתיים, אז תודה תמיד לכל מי שמצא באג, לקח את הזמן לדווח על זה, ובמקרים מסוימים סיפק תיקון.

כדי לתפוס את Kodi V18.6, פשוט עבור אל kodi.tv/download. לקבלת רשימת שינויים במהדורה חדשה זו, ראה להלן:

יתכן שתרצה לבדוק:

הפעל מספר מספר חשבונות WhatsApp באייפון 1 בדרך הנכונה, הנה איך

הורד: iOS 13.4 Beta 4 קישורי IPSW, עדכון OTA שוחרר יחד עם iPados 13.4

Jailbreak iPhone 11 Pro Max עם UNC0ver 4.0.0 ב- iOS 13.3 עכשיו

Checkra1n עבור חלונות אלטרנטיבה: כיצד להשתמש ב- Ra1NUSB עבור iOS 13.3 Jailbreak

Jailbreak iOS 13.3.1 באמצעות Checkra1n, הנה איך [מדריך]

הורד: iOS 13.3.1 קישורי IPSW סופיים, עדכון OTA ו- iPados 13.3.1 שוחררו למכשירים תואמים

שדרוג לאחור iOS 13.3.1 ל- iOS 13.3 עבור chail1n Bailbreak, הנה איך

Jailbreak iOS 13.3 באמצעות Checkra1n, הנה איך [מדריך]

Apple Watch App App Hack: אפשר מחוץ לנו במדינה לא נתמכת בסדרה 5 ו -4 ללא Jailbreak

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, או באינסטגרם, ואפילו כמו עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכונים ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.