צפה: HTC One M8 TV AD מציגה את גארי אולדמן והרבה ‘בלה, בלה, בלה’ [וידאו]

בימינו, ההצלחה של כל מוצר כמעט ביחס ישיר לכמה שהוא משווק, ובאור ההוא , אין זה מפתיע שתעשיית הפרסומות משתמשת ככל הנראה בסרטים רבים יותר מכל ההוליווד בשילוב בשנה. ובכן, נראה כי HTC תפס את המהות הזו בצורה די טובה, שהמחישה להפליא באמצעות היצרנים הטייוואניים שהוצאו לאחרונה למודעה שפורסמה לאחרונה עבור ספינת הדגל החדשה שלה, HTC One M8.

המודעה החדשה, הכוללת את גארי אולדמן, ממשיכה בקנה אחד עם המגמה של החברה להטיל שמות גדולים בהוליווד כדי לשווק את מוצריה, דבר שראינו החל מהמודעה בשנה שעברה הכוללת את הכוכב של איירון מן וכוכב שרלוק הולמס, רוברט דאוני ג’וניור, עם זאת, זה כמעט איפה שהדמיון מסתיים, בכך ששתי המודעות הטילו כוכבים מפורסמים של מסך הכסף. המודעה בשנה שעברה הגזימה את המכשיר שהוא שיווק, והפעם אולדמן די מאמינה אותו.

המודעה עוקבת אחר גישה שונה במקצת ממה שאנחנו רגילים לראות באופן קונבנציונאלי במוצרים המוצגים. זה מתחיל בכך שאולדמן יושב ליד שולחן העבודה בסביבה זכוכית וכרום (דומה לבניית ה- M8) ומדבר על ספינת הדגל החדשה שלו ב- HTC, כמו גם מציג כמה מהדברים שהיא יכולה לעשות.

המודעה מגיעה לשיאה עם השחקן המפורסם וקובעת שזה לא ממש משנה מה הוא אומר על HTC One M8, מכיוון שהמכשיר “מיועד לאנשים שעושים דעות משלהם.” הפרסומת הייחודית מאשר ממשיכה לקחת את הרעיון הזה ממש ממש, מכיוון שאולדמן ממלא אז את רוב זמן הריצה עם חזרה על “בלה, בלה”, ובסופו של דבר מסתיימת בעידוד הצופים לשאול את האינטרנט מה הוא חושב על המכשיר החדש, התייחסות לווייתות למספר הביקורות החיוביות ש- M8 כבר קיבלה.

מעניין למדי, גישה ואסטרטגיה שיווקית זו הם די חדשים ב- HTC, שאף הודה בעבר שפרסומת ראויה היא עקב אכילס שלה. החברה הצהירה בשנה שעברה כי היא עובדת על שיפור התקשורת עם הלקוחות הפוטנציאליים שלה, ואם המודעה הזו תראה משהו, הם עוברים בכיוון הנכון. עם זאת, מה שנותר לראות הוא שהאסטרטגיה השיווקית החדשה הזו תספיק בכדי להציל את יצרנית הטכנולוגיה הטייוונית, שראתה ירידה ניכרת בנתח השוק במהלך השנים האחרונות. HTC One M8 הוא מכשיר פנטסטי, אך האם הוא יכול לשמור HTC? בואו נחכה ונגלה.

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את דף הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכונים ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.