הורד את נוקיה 3.2 טפטים של מלאי

נוקיה מציגה כמה גאדג’טים ספציפיים לשוק בחודשים האחרונים. ראשית, העסק הפיני הציג את נוקיה 4.2 במלזיה בחודש שעבר וכן כעת הציגה את נוקיה 3.2 במדינת הבית פינלנד. ל- Nokia 3.2 יש תג עלות קטן יותר בהשוואה לנוקיה 4.2. עם זאת, הוא מביא מסך גדול יותר כמו גם סוללה. טפטים של נוקיה 3.2 נראים מקסימים בתצוגה הגדולה, כמו גם הם היו נראים נהדרים באותה טלפון. הורד אותם מלמטה.

נוקיה 3.2 טפטים של מלאי

יש לנו שישה טפטים של Nokia 3.2 מלאי שתוכלו לבדוק למטה. למרות ש- Nokia 3.2 ספורט רק תצוגת HD+, הטפטים הם בעלי רזולוציה גבוהה בהרבה ב 1440 פיקסלים על 1520 פיקסלים.

התמונות למטה הן JPEGs דחוסים המיועדים רק להפגנה. ארזנו את טפטים PNG העליונים בפועל לקובץ zip יחיד וקל להורדה. אתה יכול להוריד את טפטים של נוקיה 3.2 מהקישור המופיע להלן.

הורד קישורים
Nokia-3.2-Stock-Wallpapers.Zip

עיין באוסף טפטים של נוקיה המניות שלנו

נוקיה 3.2

Nokia 3.2 הוא גאדג’ט של תוכנית תקציב שעולה 8990 $ כך שאנחנו לא מצפים שהוא יביא משהו חדש לשולחן באמת. כל מה שאדם יכול לצפות מגאדג’ט זה הם מפרט הגון כמו גם ביצועים כמו גם מצלמה שיכולה לצלם.

לְעַצֵב

באופן טבעי, הטלפון לא עומד הרבה מלבד הקהל של טלפונים אחרים מבחינת העיצוב. HMD Worldwide שוכן הפעם את הפנימיות בגוף פלסטיק, בניגוד לסגנון כריך הזכוכית הרגיל המשמש בטלפונים של נוקיה. עם זאת, מרבית הטלפונים בספינה מגוונת זו עם גב פלסטיק מלוטשים כעת להקרין כמו זכוכית. נוקיה 3.2 אינה שונה. מאחור, המיתוג של נוקיה מכונה אנכית יושב במרכז ואילו המיתוג Android One הוא לכיוון התחתון כמו גם מיושר אופקית.

יש מצלמה אחורית אחת עם זאת, מודול המצלמה תוכנן לכלול את הבזק LED בתוכו, ומספק מראה מצלמה כפול, שהוא לא. מלבד אלה, הגב הוא פשוט רגיל כמו גם ריק. כמו כן יש לו יציאת USB-C כמו גם שקע אוזניות 3.5 מ”מ. שקע האוזניות, בעודו נעלם מהטלפונים היקרים, עדיין אופייני ביותר בטלפונים של תכנית התקציב. עם זאת, יציאת הטעינה מסוג USB מסוג C היא יוצאת דופן ביותר במגוון העלות הזו, כמו גם אפילו בין טלפונים שמביאים את ההגעה פי שניים.

בחזית יש את המסך החריץ הרגיל עם חריץ דמוי מים כמו גם סנטר עבה המספיק בכדי להביא את המיתוג של נוקיה.

מפרט נוקיה 3.2

הגאדג’ט כולל מסך בגודל 6.26 אינץ ‘עם רזולוציה של 720 פיקסלים על 1520 פיקסלים ביחס אלמנט של 19: 9. ישנם כ- 269 פיקסלים לאינץ ‘מהמסך, כמו גם הכל מסתכם ביחס למסך לגוף של 80.5% וזה נהדר לחשוב על נקודת העלות. זהו מסך מגע קיבולי של IPS המסוגל ליצור 16 מיליון צבעים.

Qualcomm Snapdragon 429 ארוז בתוך הגאדג’ט עם Adreno 504 GPU. בדרך כלל זהו ה- SOC שהתגלה בטלפונים בטווח עלות זה. יש לפחות זיכרון RAM של 6 ג’יגה -בייט שיסייע למעבד באחסון פנים של 16 ג’יגה -בייט. ניתן להשיג גרסה אחת נוספת עם 3GB של זיכרון RAM כמו גם 32GB של אחסון. במחיר ההתחלה, 2 ג’יגה -בייט של זיכרון RAM כמו גם רק 16 ג’יגה -בייט של אחסון פנים הם מעט גם מעט. אפילו iOS לא יכול לרוץ בצורה חלקה עם פנימאים כאלה.

אבל לפחות הגאדג’ט יימשך הרבה יותר, תיאורטית. מסך 720p כמו גם ה- SOC הפחות חזק מופעל על ידי תא משמעותי של 4000mAh li-po. זה לא ניתן להסרה (הפתעה הפתעה) אולם הוא תומך בטעינה מהירה ב- 10W.

מַצלֵמָה

על החלקים הפחות מרשימים של הטלפון, המצלמה. זו מצלמה יחידה בגב שהיא שוב הפסקה מהטרנד, הרבה פיקסל של גוגל. עם זאת, סביר להניח שזו עבירה פלילית להשוות בין מצלמה זו עם מצלמת דגל מובילה בתעשייה. זהו חיישן של 13 מגה פיקסל עם צמצם f/2.2 עם תמיכה במיקוד אוטומטי. זה מסוגל להקליט סרטונים ב- 1080p ב 30 fps. מצלמת ה- selfie מקדימה היא יורה של 5 מגה פיקסל, f/2.2, 27 מ”מ. אין תכונות מתקדמות כמו PDAF או תמיכה ב- HDR אולם מצלמות אלה פועלות. כמו גם בנקודת עלות זו, סביר להניח שיש סיביות שנוכל לטרוף עליה בתנאי ששום מצלמות סמארטפון בעלות זו אינן טובות בהרבה מהשאר.

מומלץ עבורך:

טפטים של Apple Card

Huawei Honor 10 טפטים של מלאי

טפטים של טפטים טקנו CAMON I4 (FULL HD+)

iPhone 7/7 Plus/iOS 10 טפטים מלאי

Leave a Reply

Your email address will not be published.