2020 IMAC OUT: דגם 27 אינץ ‘מקבל מעבד חדש, 1080p מצלמת FACETIME, T2 CHIP, עוד, 21.5 אינץ’ IMAC ו- IMAC PRO עודכנו

אפל היום הודיעה על גרסה מעודכנת של ה- IMAC בגודל 27 אינץ ‘, והוסיפה אחת התכונות המבוקשות ביותר בשבועות האחרונים – מצלמה משופרת. אסור להוריד את התוספת של שבבי אינטל חדשים ומהירים יותר כמו גם שבב בטיחות T2.

היצרן החדש שהרענן יכול לתמוך בעשרה ליבות בשבב יחיד ובמקביל להגביר את יכולת הזיכרון המרבית המוצעת. שני השינויים, אומרת אפל, יביאו לעלייה של 65% במספרים של התוספים הזמינים ב- Logic Pro X ואילו מפתחים יכולים לצפות קדימה לזמן בנייה מהיר יותר של 25% גם ב- Xcode.

בין אם להלחין שיר חדש עם מאות רצועות, קומפילציה של אלפי שורות קוד, או עיבוד תמונות גדולות עם לימוד יצרנים, ה- IMAC בגודל 27 אינץ ‘, עם מעבדי אינטל של אינטל 6- ו -8 ליבות, יש ברמה הפרו ביצועים למגוון גדול של צרכים. למקצוענים שצריכים לדחוף את ה- iMac עוד יותר, ל- IMAC בגודל 27 אינץ ‘יש אפשרות מעבד 10 ליבות לראשונה, כאשר טורבו משפר את מהירויות המגיעות ל -5.0 ג’יגה הרץ עבור ביצועי מעבד מהיר יותר של עד 65 אחוזים. וכאשר עובדים עם יישומים עתירי זיכרון, IMAC כולל כפול את יכולת הזיכרון של עד 128 ג’יגה-בייט.

הגרפיקה קיבלה גם תשומת לב מסוימת, כאשר אפל הוסיפה את הגרפיקה של Radeon Pro 5000 עם אפשרות לזיכרון גרפי משמעותי של 16 ג’יגה -בייט העומד לרשות מי שזקוק לו. זה כפול מכמות ה- RAM שהיה זמין ב- IMAC היוצא של 27 אינץ ‘, אגב.

בזמן שאנחנו בנושא הגרפיקה, אפל משתמשת ב- IMAC עם מסך ננו-מרקם לראשונה. בדומה לאפשרות ה- Pro Display XDR, הדבר יבטל השתקפויות על ידי תחריט הזכוכית ברמת הננומטר.

ממשיכה הלאה, אפל שולחת כעת רק iMacs עם אחסון SSD, והרגה את הדיסק המסתובב לתמיד. יש אפשרות אחסון חדשה של 8TB לראשונה, בעוד שבב הבטיחות T2 הגיע למערך IMAC.

IMAC כולל גם את שבב הבטיחות של Apple T2, הסיליקון המעוצב בהתאמה אישית של אפל. בקר האחסון בשבב הבטיחות T2 מספק הצפנת נתונים בתנועה לכל מה שמאוחסן ב- SSD, כך שקבצים ונתונים בטוחים ומאובטחים. ושבב ה- T2 בודק גם כי תוכנה טעונה בתהליך האתחול לא הושמעה בה, נותנת ל- IMAC בגודל 27 אינץ ‘, וכל Mac עם שבב ה- T2, את תהליך האחסון והאתחול הבטוח ביותר של כל מחשב.

לבסוף, יש את המצלמה החדשה של 1080p אשר תהיה שיפור משמעותי עבור אלה העובדים כעת מהבית עם מיקרופונים משופרים ורמקולים המובנים גם ב- IMAC המעודכן בגודל 27 אינץ ‘.

ה- IMAC החדש בגודל 27 אינץ ‘מתחיל ב -1,799 דולר וזמין לרכישה כעת.

ה- IMAC בגודל 21.5 אינץ ‘עודכן גם הוא כולל SSD Storage, ואילו מודל הבסיס של IMAC Pro משתמש כעת ביצרנית 10 ליבות ולא ב -8 ליבות שהיו זמינות לפני כן.

יתכן שתרצה לבדוק:

הורד iOS 14 BETA 1 קישורי IPSW והתקין ב- iPhone 11, Pro, XS Max, X, XR, 8, 7, Plus, 6S, iPad, iPod [הדרכה]

iOS 14 Beta 4 הורד תאריך שחרור: הנה מתי לצפות

הורד: iOS 14 Beta 4 קישורי IPSW, iPados 14 Beta 4 פורסם

IOS 14 BETA 3 OTA פרופיל הורדה זמינה ללא חשבון DEV, הנה כיצד להשיג אותו

Jailbreak iOS 13.6 באמצעות Checkra1n, הנה איך [הדרכה וידאו]

Jailbreak iOS 13.5 באייפון 11, Pro Max, SE, iPad Pro, הרבה יותר באמצעות UNC0ver 5.0.0 [הדרכה]

הורד: iOS 13.6 קישורי IPSW הסופיים, עדכון OTA שוחרר לאייפון ואייפד

Jailbreak iOS 13.5 ללא מחשב או ללא, הנה איך

אפל ליהנות מאפליקציות ECG האק: אפשר מחוץ לנו במדינה לא נתמכת בסדרה 5 ו -4 ללא Jailbreak

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, או באינסטגרם, ואפילו כמו עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.