כיצד לייצר תמונת חשיפה כפולה תוך שימוש ב- Snapseed

Snapseed היא ככל הנראה אפליקציית עריכת התמונות המועשרת בתכונה ביותר עבור אנדרואיד. יש לו כל כך הרבה פונקציונליות ארוזות את הארסנל שלה עד שקשה להמשיך לסמוך עליהם. כיום, אנו נראה לך את הצעדים לייצור תמונת חשיפה כפולה באמצעות Snapseed. תוך שימוש באפקט זה, יש צורך ברמה מעמיקה של דיוק כמו גם מאמץ בקנייה כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. אז תוך התחשבות בזה, פגענו במדריך זה לצעדים בסיסיים ועם זאת מעמיקים. ציית לאורך. בנימה זו, בדק גם את הצעדים לייצור השפעת פיזור באמצעות Snapseed.

מהי תמונת חשיפה כפולה

במונחים קלים יותר, חשיפה כפולה היא השיטה בה אנו מציגים שתי תמונות (או יותר) זו על גבי זו. במילים אחרות, האמינו בכך שהוסיפו שכבות שונות לתמונות שלכם. עם זאת, המיזוג מבוצע בצורה כל כך מדויקת, עד שלא תוכל לראות את ההפרדה של תמונה אחת מהשנייה. זהו הכוח האמיתי של כלי החשיפה הכפול המסופק על ידי Snapseed. אז עם המונח ברור עכשיו, בואו נסתכל על הצעדים הדרושים. כמו כן, עיין במדריך שלנו לייצור תמונת מצב Bokeh הטובה ביותר באמצעות Snapseed.

לפני ההתחלה, יש עוד נקודה אחת שכדאי להזכיר. תקבל את התוצאה הטובה ביותר בתמונה עם רקע לבן. עם זאת, אם אינך יכול לגלות תמונה מתאימה או לתמונה שלך אין רקע לבן ולא בעיה. אתה יכול לעשות זאת במהירות אידיאלית מהאפליקציה עצמה. ככה בדיוק זה יכול להיעשות. אם הרקע כבר לבן, אתה יכול להימנע משלב 1 כמו גם לעבור לשלב 2 כדי להמשיך ולהוסיף השפעה על חשיפה כפולה באמצעות Snapseed.

שלב 1: מה שהופך את הרקע לבן

פתח את האפליקציה Snapseed וכן הוסף את התמונה המועדפת.

בשלב הבא, הקש על כלים וכן בחר באפשרות הסלקטיבית. השיטה בה אנו עומדים להשתמש מובנת כבריסה סלקטיבית.

כעת הקש על סמל פלוס כמו גם לאחר מכן בכל מקום על הרקע. זה ייקל את אייקון B באזור זה. כעת צאו לחלק ימינה על המסך וכן הגבירו את הבהירות ל +100.

באופן דומה, שוב עשו שלב זה, מיקמו את סמל B באזורים המועדפים כמו גם מגבירים את הבהירות. עשו זאת עד שתוכלו להפוך את הרקע המרבי לבן.

כעת בקנייה כדי לקבל השפעה טובה ביותר על חשיפה כפולה תוך שימוש ב- Snapseed, נצטרך להחשיך נושא. זה ייעשה כדי לגרום לו להתבלט מהרקע הלבן. עיין בהוראות המופיעות בשלב 2 לזה. יתר על כן, אתה יכול אפילו להוסיף סימן מים לכל סוג של תמונה באמצעות Snapseed. עיין במדריך שלנו להבין יותר.

שלב 2: מתן גוון כהה לנושא שלך

הקש על כלים וכן בחר את הכלי הנקי.

כעת בחרו בחשיפה נקייה כמו גם צמצמו את סיבולתה ל -0.3.

צחצח את כל הנושא שלך כדי להבטיח שהוא יודגש עם גוון כהה יותר. אתה יכול אפילו להתקרב לנושא באמצעות מחוות הצביטה הדו-אצבעות.

לבסוף, כעת תוכל להוסיף את השפעת החשיפה הכפולה לתמונה שלך באמצעות Snapseed. פשוט ציית לשלב האחרון שצוין למטה.

אל תחמיץ: איך להפיק תמונות פופ צבעוניות באמצעות אפליקציה Snapseed

שלב 3: הוספת השפעת חשיפה כפולה באמצעות Snapseed

עבור אל כלים כמו גם בחר את בחירת החשיפה הכפולה מהאפליקציה Snapseed.

כעת הקש על סמל התמונה הפתוחה וכן בחר את התמונה המועדפת שתשמש כתמונת המיזוג.

בשלב הבא, הקש על בחירת הסגנון (הסמל המרכזי) וכן בחר Lighten.

לבסוף, עבור אל קטע האטימות וכן גרור אותם לעבר האידיאל עד שתשיג את התוצאות המועדפות.

עם זאת, אנו עוטפים את המדריך בדיוק כיצד להוסיף השפעה על חשיפה כפולה באמצעות Snapseed. אל לנו להבין את השקפותיך לגבי פונקציה זו בסעיף התגובות למטה.

קרא הבא: Snapseed היא אפליקציית עריכת התמונות החינמנית הטובה ביותר לאנדרואיד

Leave a Reply

Your email address will not be published.