פגוש את ה- iPhone של אפל 399 $ 4 אינץ ‘SE: מפרט, מחיר, תאריך שחרור

Uncategorized

אחרי מה שמרגיש כמו חודשים של ספקולציות והשערה קבועות, סוף סוף הושמעה ה- iPhone SE בגודל 4 אינץ’ של אפל. טים קוק ולהקת המנהלים שלו הסירו סוף סוף את הכיסויים מהמכשיר המסתורי, ובתורם הציגו אייפון בגודל 399 אינץ ‘בסך 399 אינץ’ שלדעת אנליסטים שיכולים לדחוף את המכירות של אותו גורם צורה מסוים דרך מערכת הגגות במהלך 2016. אנו ‘ אני הולך לקפוץ הכי טוב פנימה ולהסתכל עמוק במכשיר בפירוט כאן.

תכונות / מפרט

עיצוב: העיצוב הפיזי של ה- iPhone SE החדש נופל לחלוטין בהתאם למכשירים הקודמים של 4 אינץ ‘שראינו מאפל, כלומר ה- iPhone 5/5S. אפל מעוניינת בבירור למקם את ה- iPhone SE החדש באותה קטגוריה כמו אותם מכשירים על ידי פנייה לאנשים שלא רק אהבו את האסתטיקה הישנה יותר של ה- iPhone 5S, אלא שרוצים סמארטפון מסוגל להפליא שנמצא לטווח הגודל הספציפי הזה.

תצוגה: הייתה כמות עצומה של דיון על התוכניות הפנימיות של אפל להעביר את דגמי ה- iPhone העתידיים לתצוגות OLED בעתיד, אך זה לא חל במקרה זה. ה- iPhone SE אורז תצוגת רשתית של 4 אינץ ‘המספק רזולוציה של 1136 x 640 פיקסלים. כצפוי, הסמארטפון אינו כולל מכלול תצוגה מחודש עם חיישני לחץ מגע תלת מימדי משובצים, אך זה בוודאי לא יסלק אותנו מהחוויה הוויזואלית המצטיינת שכל דגמי ה- iPhone של הרשתית מספקים.

מעבד/זיכרון RAM/תמיד-על שלום סירי: ה- iPhone SE ארוז עם הפנימיים האחרונים מהספינת הדגל הנוכחית iPhone 6S. זה כולל את מעבד ה- A9 המעוצב של אפל עם מעבד M9 Motion הנלווה למעקב אחר פעילות. שילוב מעבד זה לא רק יציע למכשיר עם כמות עצומה של כוח, אלא שהוא גם סולל את הדרך לפונקציונליות הפנטסטית תמיד-על-און “היי סירי”. האם הזכרנו שהטלפון אורז גם זיכרון RAM של 2 ג’יגה -בייט? כן זה כן!

מצלמה: כמו פנימנטים של המכשיר, הגדרת מצלמת הווידיאו הקדמית קיבלה השראה גם מטווח ה- iPhone 6s הנוכחי של אפל. זה כולל יורה אחורי של 12 מגה-פיקסל עם הקלטת וידאו של 4K, והקלטת וידאו של SLO-MO ברזולוציה של 1080p במהירות 120 fps, וברזולוציה של 720p במהירות 240 fps. כמו ה- iPhone 6S, הטלפון אורז גם פלאש דו-גוני. ה- iPhone SE מציג גם את היכולת לצלם תמונות חיות. טק מצלמת הווידיאו אורז את הטכנולוגיה של פיקסלי המיקוד, ואת היכולת לצלם צילומים פנורמיים עד 63MP. אבל בניגוד לאייפון 6s, יש 1.2 מגה-פיקסל הפונה קדימה המספק במקום 5MP לאוהדי Selfie האלה שם בחוץ.

מזהה מגע: כפי שהייתם מצפים ממכשיר אפל מודרני, ה- iPhone SE אכן כולל אימות ביומטרי בצורה של חיישן מזהה המגע הקנייני של אפל. למרבה הצער, זה לא חיישן הדור השני שנמצא באייפון 6s. זה אותו דבר שנמצא בסדרות iPhone 6 וב- iPhone 6 Plus.

Apple Pay/NFC: אפל בקושי ניתן לצפות מכך לשיר ולרקוד על Apple Pay מבלי להציע בפועל את כל המכשירים החדשים שלהם עם היכולת לצרוך אותו. ה- iPhone SE מגיע מצויד ביכולות NCF פנימיות אך ורק לצורך מתן אפשרות לבעלים להתקין ולספק את פלטפורמת Apple Pay ללא מגע של אפל.

קישוריות מהירה יותר: ה- iPhone SE תומך במהירויות LTE של עד 150 מגהביט לשנייה, מה שהופך אותו ל -50% למהיר יותר מהאייפון 5s. זה גם אורז Bluetooth 4.2 ומתקדם 802.11a/b/g/n/ac wi-fi עם volte ו- wi-fi תמיכה בשיחות.

סוללה: סביר להניח שהטלפון נושא את אותה הסוללה כמו ה- iPhone 5S (1560mAh), אך אפל טוענת כי ביצעה שיפורים גדולים בחיי הסוללה של ה- iPhone SE.

תוכנה: כצפוי ה- iPhone SE בגודל 4 אינץ ‘יגיע להריץ iOS 9.3 מחוץ לקופסה.

צבעים: אין כאן הפתעה אמיתית. למעוניינים ב- iPhone SE תהיה הבחירה לרכוש את המכשיר בחלל אפור, כסף, זהב או ורד, ממש כמו ה- iPhone 6S.

מחיר

16GB – 399 $ (לא נעול)

64GB – 499 $ (לא נעול)

תאריך הוצאה

ההזמנות המוקדמות מתחילות ב- 24 במרץ. תאריך השחרור הוא 31 במרץ.

יתכן שתרצה לבדוק:

iPhone SE לעומת iPhone 6S לעומת iPhone 6 לעומת דגמים פלוס [השוואה בין מפרט]

אביזרי אפל חדשים: ברק לטלוויזיה בכבלים USB-C לטעינה מהירה, מקרים של iPhone SE/6S/6S פלוס

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך בכל העדכניים ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.