אפל בוחנת חכם המופעל על ידי iOS עם מסך מעוגל [דוח]

Uncategorized

כשמדובר בשמועות מבוססות אפל, גילינו בעבר שבדרך כלל אין עשן ללא אש, שעשוי להיות ניב מרתק במיוחד לחדשנות חובבים שחושבים על ההשערה המקיפה פרק כף היד האיכותי של תפוח, פשוט לא נראה שלא ייעלם. שומעים די הרבה זמן שאפל מתכננת לקפוץ על סיפון Wise Folling Band Wagon, אולם דלק נוסף נוסף לסגירה בזכות מקורות ללא שם השוכנים בתוך קמפוס קופרטינו של החברה.

השערה קודמת על Apple Iwatch כביכול נדחתה כלום הרבה יותר מאשר תקווה עיוורת על ידי מי שמאמין שאפל עשויה לעשות דברים קצת יותר טובים ממה שכבר נמצא בשוק. עם זאת, הניו יורק טיימס בחר לאחרונה בסיפור כמו גם הצהיר כי לא רק שאפל חושבת לבדוק טכנולוגיה לבישה, אולם הם כבר מתנסים עם נהנה מופעלת על ידי iOS, יועיל הרבה יותר מהסבירות מקישוריות לחומרה הניידת הקיימת שלהם.

כחברה, אפל נכנסת למעשה למפרק כף היד שיחה אי פעם בהתחשב בכך שהצרכנים החלו לקנות רצועות של צד שלישי שהפכו את ה- iPod ננו ליצירת שעון משכנעת יחסית. הקונצנזוס הכללי הוא שהזמן לא היה אידיאלי להזריק משאבים עסקיים לרדיפה אחר טכנולוגיות כאלה, אולם עם הופעתם של מוצרים כמו Pebble כמו גם Metawatch; נראה כי תשומת הלב של הצרכנים, כמו גם הארנקים, נתפסה על ידי חתיכת טק אינטליגנטית כמו גם גמישה עם זרועם.

אבל, זה לא הכל, מלבד הניו יורק טיימס, וול סטריט ג’ורנל מצהיר גם כי ה- IWatch הוא די אמיתי כמו גם נבדק כרגע ב- FOXCONN. כמו גם החכמים ליהנות / ייתכן שיעבדו בשילוב עם האייפון – או כל סוג של גאדג’ט iOS אחר לצורך העניין.

נגענו בעבר בנושא של Apple Iwatch פוטנציאלי, כאשר טיפים נעשים שעסקיו של טים קוק עשויים לעבוד ישירות עם אינטל כדי ליצור מוצר המכיל Bluetooth 4.0 כמו גם תצוגת OLED. פיט בוקו, הפועל כ- CTO עבור Corning Glass Technologies, המשיך לרשומה כי המוצר של החברה שלו בהחלט מסוגל להיות מעוצב סביב פריט גלילי שעשוי להיות הטוב ביותר לתוצר מסוג זה. עובד לשעבר של אפל, ברוס טוגנציני, היה גם די קולני ממש לאחרונה לגבי היתרונות שאפל נהנה מהם עשויים להעניק לעסק כמו גם ללקוחותיהם.

זה נשאר לראות אם אפל באמת תפגע בשוק עם נהנה אינטליגנטית המפותחת סביב מערכת ההפעלה של iOS. עם זאת, עם הבאזז הנוכחי סביב חדשנות מסוג זה, כמו גם המוניטריה עשויה להשפיע כמו לעסק; קשה מאוד להאמין שהם לא לפחות חוקרים את האפשרויות שמאחורי הקלעים.

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.