תיקון WonderShare הוא הכלי הטוב ביותר לתיקון נתונים פגומים בעבודה ב- Mac או PC

תיקון WonderShare מאפשר לך לתקן עבודה נתונים פגומים ב- Windows PC או Mac. הנה הפרטים על זה.

אובדן סרטונים הוא מושג הכיף של אף אחד מכיוון שהוא יכול להצביע על כך שאתה מאבד כמה קטעים מכריעים, בין אם זה של יום אירוע חתונה, צעדים ראשונים של התינוק, או אירוע ספורט.

לא משנה מה זה, גילוי שיטה להחזיר סרטון לחיים הוא הצעה ענקית כמו גם אידיאלית עכשיו יש שיטה אחת פנטסטית לעשות זאת בזכות WonderShare.

WonderShare Defination היא שיטה פנטסטית לתיקון סרטוני עבודה שאינך יכול לקבל גישה אליהם מכל סיבה שהיא, כמו שתוכל להוריד אותה כעת עבור חלונות וגם עבור MacOS. אתה יכול אפילו לנסות את זה בחינם, כך שלא תדרוש לבזבז כל סוג של כסף כדי לקחת את האפליקציה לסיבוב לפני שתבין אם זה משהו שיעבוד בשבילך או לא.

תיקון WonderShare – מבוא

תיקון הוא כלי עבודה לתיקון וידאו, כמו גם זה מה שיכול להפוך אותו לחזק כל כך. עם זאת ישנם הרבה יותר נתונים שאפליקציה זו יכולה להציל גם כן, כולל נתונים בולטים מאפליקציות בולטות כולל Excel, Word, PowerPoint, כמו גם יותר. PDFs נתמכים באופן דומה כך שתוכלו להחזיר כל סוג של נתונים שהורדתם מהאינטרנט.

צריך לתקן עבודה נתונים שאינם מאמר או סרטון? אין בעיה, גם תיקון יכול לנהל נתוני שמע כולל M4A, ACC, כמו גם MP3.

תכונות עיקריות

אחד הדברים שהופכים את התיקון לחזק כל כך הוא מספר סוגי הנתונים שהוא יכול לתקן, אולם הוא יכול גם לעשות הכל כמעט מייד באמצעות מצב יסודי. עם זאת, מי שדרישה קצת יותר מנהל יכול גם לנצל את פונקציית העבודה המתקדמת לתיקון וידאו שתעבור צעד בנוסף עבור אותם מקרים שבהם נתונים פגומים במיוחד. אנשים יכולים אפילו לספק סרטון לדוגמא לתיקון כדי להשתמש בו כמדריך בעת עבודת הקסם שלו.

תיקון מקוון

לא רוצה להוריד אפליקציה שלמה רק כדי לתקן עבודות סרטון? תיקון באינטרנט הוא אלטרנטיבה מבוססת אינטרנט לאפליקציית התיקון העיקרית שיכולה לתקן רק סרטוני עבודה, אולם אם זה משהו שאתה דרישה אתה יכול לנסות את זה בחינם. ניתן לתקן נתוני וידיאו בגודל של עד 200MB, עם עד 10 שירותי תיקון וידאו המוצעים ביום.

מי שמבקש להוריד תיקון יכול לשים את היד על האפליקציה אידיאלית עכשיו מאתר WonderShare.

כמו כן, אתה יכול גם לבדוק את החוצה:

Jailbreak iOS 15.6 באייפון וכן עדכון סטטוס iPad

הורדה: iOS 15.6 קישורי IPSW סופיים נתוני OTA כמו גם iPados 15.6 בחוץ עכשיו

iOS 16 תואם בטא, כמו גם מכשירי אייפד, iPad, iPod Touch

iOS 16 Beta 5 הורדה, תאריך שחרור: מתי אפל צפויה לשחרר אותו?

הורד: iOS 16 Beta 4 קישורי IPSW לאייפון, iPad Out Now for Devs

iOS 16 Beta 4 פרופיל נתוני הורדת עדכון OTA ללא חשבון Dev פורסם

הורד את קישורי iOS 16 Beta 4 IPSW וכן מוגדר ב- iPhone 13, Pro, 12, Pro, 11, Pro, XS Max, X, XR, 8, Plus, iPad [הדרכה]

אתה יכול לציית אלינו בטוויטר, או באינסטגרם, ואפילו לדאוג לדף הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל, כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.