הורד טפטים של Asus Zenfone AR

ASUS השיק את הטלפון החכם האחרון במערך ASUS Zenfone בשנה שעברה והמכשיר הזה נקרא בשם ASUS Zenfone AR. מבחינת שמות הסמארטפון, ה- AR ב- Zenfone AR מייצג תכונות מציאות מוגברות שנכללו במכשיר. ה- ASUS Zenfone AR מגיע עם תצוגת Quad HD יחד עם תצוגה בגודל 5.7 אינץ ‘שיש לה רזולוציה של 1440 x 2560 פיקסלים.

יחד עם מפרטי התצוגה, המכשיר מופעל על ידי מעבד Snapdragon של Qualcomm Snapdragon שהוא Snapdragon 821. כמו כן, המכשיר כולל 8 ג’יגה -בייט של זיכרון RAM ואחסון פנימי של 128 ג’יגה -בייט גם מבפנים. בחזית המצלמה, המכשיר כולל מצלמה אחורית של 23 מגה-פיקסל יחד עם מצלמה קדמית של 8 מגה-פיקסל. המכשיר הגיע עם Android 7.0 Nougat בעת ההשקה והשדרוג לאנדרואיד Oreo אמור לקרות בקרוב. ל- ASUS Zenfone AR יש גם סוללה שאינם ניתנים להסרה של 3300 מיליאמפר / שעה.

הורד טפטים של Asus Zenfone AR

ASUS השיקה את הסמארטפון האחרון במערך הדגל של החברה של טלפונים חכמים של סדרת ZenFone בשנה שעברה והמכשיר האחרון נקרא בשם ASUS Zenfone AR. מבחינת ה- ASUS Zenfone AR, המכשיר מגיע עם תכונות מציאות מוגברות והוא זמין למכירה במדינות גדולות כולל הודו.

בכל הנוגע להשקתו של Asus Zenfone AR, ישנם טפטים של מניות המצורפים בתוך Zenfone AR, שתוכנן על ידי ASUS וזמינים אך ורק ב- ASUS Zenfone AR. טפטים למלאי אלה זמינים רק ב- Zenfone AR, אך כעת קיבלנו טפטים אלה ואנחנו הולכים לחלוק אותם איתך למטה

מבחינת העיצוב והאיכות של טפטים המלאי ב- ASUS Zenfone AR, כל 18 הטפטים שזכו לאסוס בסמארטפון זה מגיעים עם רזולוציית Quad HD ורזולוציית הפיקסלים של כל אחד ואחד מהטפטים האלה יורדים ל- 1685 x 2996 פיקסלים.

אם מדברים על הורדת טפטים אלה, צרפנו את הטפטים מ- Asus Zenfone AR בתיקיית zip והקישורים להורדת קובץ ה- zip אלה הוצמדו למטה בקטע קישורי ההורדה. ברגע שתורידו את ה- zip, פשוט חלצו את קובץ ה- zip וכל הטפטים מהמכשיר יהיו זמינים בסמארטפון שלכם באיכות מקורית.

הורד קישורים

Asus-zenfone-ar-stock-wallpapers.zip | מַרְאָה

הורד גם:

טפטים למלאי iPad 2018

Asus Zenfone 5 טפטים של מלאי לייט

Huawei Mate 10 טפטים של מלאי פרו

Leave a Reply

Your email address will not be published.