התקן את CyanogenMod 13 ב- AT&T Galaxy S3 [Android Marshmallow]

העומד עם צעדי הגרסא העולמית של ה- Galaxy S3, גרסת AT&T קיבלה כעת את עדכון המרשמלו של אנדרואיד 6.0. העדכון זמין בסוג של CyanogenMod 13 ROM כמו גם נשאר ROM לא רשמי. זה התפתח ממקורות CM 13 המוצעים ב- GitHub. ה- ROM הועבר לגרסה האמריקאית של מכשיר Galaxy S3. תיקוני רשת כוללים את הבנייה הראשונית, כמו גם יותר, יש לצפות בעדכונים עתידיים.

נראה כי ה- Galaxy S3 הוא גאדג’ט בר מזל שקיבל את העדכון האחרון של Android 6.0 Marshmallow. ה- Marshmallow ROM פועל, אולם מספר באגים שוררים כרגע. למרות שה- ROM אולי לא נראה כמו נהג יומיומי, זו הצעה מצוינת עבור חובבי אנדרואיד שרוצים לבדוק את תוכנת האנדרואיד האחרונה.

תדרוש TWRP להגדיר את ה- ROM. ראשית מאוד מהבהב את ה- ROM כמו גם את אפליקציות Google הרשומות מקטע ההורדות. זכרו, זהו רום אנדרואיד 6.0 מרשמלו, ומכאן ש- Lollipop Gapps לא יעבדו.

יתר על כן, אם יש לך תמיכה רב-רום, אתה יכול לנסות את זה כ- ROM משני. בדק את קטע הבאגים לפני שתמשיך להגדיר את ה- ROM. כמו כן, עיין בדף המעצב למידע נוסף כמו גם עדכונים מקטע ההורדות.

נתחיל במדריך.

אזהרה: ערבות עשויה להיות שטח אם אתה שורש או מגדיר ROM בהתאמה אישית במכשיר שלך. אנו ב- DroidViews לא נהיה אחראים לכל סוג של נזק לגאדג’ט שלך. איננו אחראים אם אתה מלבן או פוגע במכשיר שלך. שיקול דעתו של הקורא מומלץ.

התראת באגים

זהו מבנה תצוגה מקדימה, עשוי שלא לשמש כמנהג יומיומי.

הרשת תוקנה כמו גם כמה פונקציות אחרות עשויות שלא לעבוד.

הורדות

קבצים עבור AT&T Samsung Galaxy S3:

CM 13 Marshmallow ROM – הורד | קובץ: CM-13.0-20151108- UNOFFICITAL-D2ATT.ZIP

גאפ מרשמלו – הורד | קובץ: Banks-Dynamic-gapps-6.x.x-11-4-15.zip

גאפים אלטרנטיביים – הורדה | קובץ: GAPPS-MM-FIX.ZIP

דרישות

ה- ROM המותאם אישית הרשומה תואם ל- AT&T Samsung Galaxy S3. אל תנסה את זה בשום סוג של גאדג’ט או גרסה אחרים.

וודא שיש לך ריפוי מותאם אישית כמו TWRP המותקן במכשיר שלך. התקן את בניית ה- TWRP האחרונה.

אתה חייב להתקין מנהלי התקנים של גאדג’טים במחשב האישי שלך כדי להעביר את ה- ROM כמו גם אפליקציות של גוגל לאחסון המכשיר שלך.

עליכם לשלם לחלוטין את הגאדג’ט שלכם או לפחות עד 60%, מכיוון שהתהליך עשוי לקחת זמן מה.

גבה את האפליקציות שלך כמו גם נתונים
לפני שתמשיך, וודא שאתה מגבה את כל הנתונים שלך. תהליך זה ימחק את כל הנתונים מהגאדג’ט שלך למעט אחסון הפנים. מכאן מומלץ גיבוי מלא או גיבוי ננדרואיד. כמו כן גיבוי את כל נתוני האחסון הפנימי שלך רק במצב כל דבר משתבש. קח גיבוי של ננדרואיד מהריפוי המותאם אישית לפני שהבהב את ה- ROM.

התקן cyanogenmod 13 ב- AT&T Galaxy S3

הורד את Marshmallow CM 13 ROM לבחירתך מקטע ההורדות.

כעת העבירו את נתוני ה- ZIP לאחסון הפנים של המכשיר שלכם. מיקום את נתוני ה- zip בהם תוכלו למצוא אותם במהירות.

כעת אתחל לריפוי בהתאמה אישית (כמו TWRP). כדי לאתחל ל- TWRP, כבה תחילה מאוד את הגאדג’ט שלך כמו גם לחץ כמו גם להחזיק את הנפח כמו גם את מקשי הכוח באותו זמן בדיוק. אם אתה רואה את הלוגו של TWRP, זה אומר שאתחלתי למעשה את ההתאוששות.

מוצע מאוד שתבצע גיבוי של ננדרואיד. כדי לגבות את ה- ROM שלך, הקש על בחירת הגיבוי ב- TWRP, כמו גם בחר את כל המחיצות כולל מערכת, נתונים, אתחול, התאוששות, EFS וכן החלקה במידת הצורך, לגיבוי.

לאחר ביצוע הגיבוי של ה- ROM, בצע ניגוב מלא. חזור לתפריט הראשי של TWRP, כמו גם הקש על כפתור הניגוב וכן בחר מחיקה מתקדמת. ואז בחר מטמון דלוויק, מערכת, נתונים ומטמון. כעת החלק את כפתור האישור כדי למחוק.

כעת חזור לתפריט הראשי של TWRP או למסך הבית וכן הקש על אפשרות ההתקנה. נווט לנתוני ה- ROM וגם בחר אותם.

החלק את כפתור האישור כדי להמשיך עם ההתקנה. ה- ROM יותקן.

כעת חזור לבית ב- TWRP והקש על אפשרות ההתקנה. נווט לקובץ zip של Google Apps ובחר אותו.

החלק את כפתור האישור כדי להמשיך עם ההתקנה.

לאחר ההתקנה, אתחל מחדש למערכת.

אם אתה רואה את לוגו האתחול החדש, זה אומר שהתקנת ביעילות את ה- ROM במכשיר שלך. אם אתה נתקל בכל סוג של לולאת אתחול או להתמודד עם שגיאות מערכת, נסה איפוס מפעל מהריפוי או שתמיד תוכל להחזיר את ה- ROM הקודם שלך מהגיבוי. אם אתה מאבד גישה לשורש שורש ל- ROM החדש שלך, הגיע לדף זה לבניית Supersu האחרונה.

ראה גם:
כיצד להגדיר AOSP 6.0 ב- Galaxy S3 I9300

לשאילתות, הגיבו למטה. כמו גם לשתף אותנו בפלטפורמות חברתיות. אם אתה דואג לסייע במכשירים אחרים, יידע אותנו.

Leave a Reply

Your email address will not be published.