השג את האפליקציות והמשחקים המדהימים של אייפון בתשלום בחינם עכשיו

Uncategorized

אנחנו אוהבים את זה כאשר האפליקציות עוברות בחינם, גם אם זה רק לפרק זמן קצר כחלק מקידום כלשהו. לא משנה מה המוטיבציה למפתח, זה אף פעם לא דבר רע כאשר קונים לאפליקציות מקבלים את ההזדמנות להשיג משהו לחינם.

זו הסיבה שאנחנו רוצים לומר לכל מי שיקשיב בכל פעם שאנחנו נתקלים בקומץ אפליקציות שהשתחררו אך היו מצווים בעבר על מחיר, לא משנה כמה גדול או כמה קטן זה היה.

לכן, בלי להתייחס יותר, יש לנו כאן קומץ נוסף ואנחנו הולכים לספר לכם עליהם.

פשוט מספיק, לא?

PAC-Man Pals ($ 2.99-חינם / אייפון ואייפד)

זה פאק-מן, אבל במסגרת משחק זה לא ממש כמו המשחק שכולנו גדלנו משחק וזה ב- iOS. מה לא לאהוב, במיוחד עכשיו זה בחינם!

מאסטר הריסה: הפרויקט ממלא את הכל ($ 0.99 – חינם / אייפון)

משחק נוסף, Master Demolition, כרוך בפיצוץ בניינים שונים במגוון מיקומים שונים. אם תמיד התאהבת כמומחה להריסה, אתה תרצה להשיג את זה לפני שהמחיר יעלה.

אל תפעל עם חרב פלזמה ($ 1.99 – חינם / אייפון ואייפד)

אכן עצות מרווה. זה גם משחק מהנה. רץ שמציע יותר מהנהון לסרטי מדע בדיוני של פעם, המשחק הזה מהנה יותר ממה שאי פעם יש לו זכות להיות.

פליק אלופת החורף ספורט ($ 0.99 – חינם / אייפון ואייפד)

אם מזג האוויר הקר בחוץ אתה רוצה לספורט חורף כלשהו, ​​אז המשחק הזה כיסה מבלי שתפטר אותך בכל הדקות שיכולות להפוך את המשחקים האלה לקצת פחות מהכיף.

רגע ($ 0.99 – חינם / אייפון ואייפד)

אפליקציות כושר הן כל הזעם ברגע זה, ולתמודדה זו יש את המאפיין הייחודי לאפשר למשפחה לשמור על כל נתוני התנועה שלהם במקום אחד. כל הורה שתוהה עד כמה הילדים חובבי משחקי הווידיאו שלהם באמת מסתובבים עשוי להיות מעוניין בזה!

יש כמה משחקים נהדרים ואפליקציה שימושית שיש כאן אנשים, אפילו במחירים המקוריים שלהם. כשהם חופשיים, באמת אין סיבה טובה לא להוריד אותם היום!

כל האפליקציות המפורטות לעיל זמינות ישירות להורדה מחנות האפליקציות.

הערה: אפליקציות אלה זמינות בחינם לזמן מוגבל בלבד. הורד אותם בהקדם האפשרי מכיוון שעסקאות כאלה אינן נמשכות בדרך כלל יותר מ- 24 שעות לאחר הפרסום.

הקפד לבדוק את גלריית האפליקציות של ה- iPhone שלנו ואת גלריית האפליקציות של iPad כדי לחקור אפליקציות נוספות עבור ה- iPhone ו- iPad שלך.

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את דף הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכונים ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.