התקן את עוזר ה- Bixby של Galaxy S8 במכשירי סמסונג

סמסונג גלקסי S8 הוכרז לאחרונה ב- 29 במרץ. המכשיר עומד להזמנות מראש אך המכירות לא היו מתחילות עד ה -21 באפריל. אבל מתי אי-הזמינות של מכשיר בשוק הפסיקה את טובתו לדלוף לפני כן? יש לנו את הטפטים מ- Samsung Galaxy S8, יש לנו גם את משגר האפליקציות. כעת יש לנו גם את התכונה הבלעדית ביותר של Samsung Galaxy S8, Bixby. העוזר הווירטואלי סמסונג הרגיש כל כך בטוח בכך שהם מציבים את זה מעל סירי וגם עוזרת גוגל.

יש כל מיני טענות גבוהות. אבל בעיקר, ביקסבי עוסק לעשות הרבה יותר עם הקול שלך במכשיר שלך. יש לו כמה מהתכונות שיש לעוזרי AI אחרים כמו Alexa של אמזון. אבל המטרה העיקרית של ביקסבי היא לאפשר למשתמשים לעשות הכל דרך קול, שהם יכולים ליצור במגע. זה יכול גם לזהות תמונות ולהציג מידע רלוונטי כמו מסעדות סמוכות או היכן ניתן להשיג את האובייקט בתמונה וכו ‘.

יתר על כן, העוזר המונע על ידי AI יכול גם לתרגם טקסט מתמונות בין 52 שפות שונות. סמסונג מדמיינת עתיד בו עוזרו ישולב כמעט עם כל אפליקציה בסמארטפון שלך. אבל לעת עתה, התמיכה הזו באפליקציות מאוד מוגבלת. כמעט אין תמיכה באפליקציות כרגע, למעט כמה אפליקציות כמו גלריית תמונות.

יש הרבה יותר הרבה זה יכול לעשות אבל למה לספר לך עליהם. מה דעתך לבדוק מה זה יכול לעשות בעצמך? אם כי, העוזרת של סמסונג עדיין חדשה מאוד ואולי אינה אידיאלית מצוינת כעת. זה לא אמור לציין שזה יסתיים כ- S-Voice אחר. אנו מקווים שלא. כך תוכלו להשיג את ביקסבי במכשיר סמסונג שלכם שמריץ את אנדרואיד נוגט הרשמי.

אל תחמיץ: נושא סמסונג גלקסי S8 למכשירי סמסונג

התקן את עוזר הביקסבי של Galaxy S8 במכשירי סמסונג המריצים את נוגט

אל תחמיץ: הורד אפליקציות מניות של סמסונג גלקסי S8, צלילים ומזבלה של מערכת

ראשית, תצטרך את משגר האפליקציות של Samsung Galaxy S8. למרבה המזל, כבר היה לנו את זה. הורד והתקן את משגר Galaxy S8.

לאחר התקנת המוצר, הורד את Bixby: קישור 1 | קישור 2

העתק com.samsung.android.app.spage_1.3.23.apk למכשיר שלך.

פתח את אפליקציית הקבצים שלי בטלפון שלך והתקן את ה- APK.

חזור למסך הבית שלך, על משגר Galaxy S8.

לחץ ארוך על חלל ריק כדי להעלות את אפשרויות המשגר ​​ולהקש על הגדרות מסך הבית.

עכשיו בחר היי שם ביקסבי.

הפעל מחדש את המכשיר שלך.

הורד גם: הורד טפטים של Samsung Galaxy S8 (42 קירות) ורינגטונים

צילומי מסך

כאשר המכשיר שלך מתחיל שוב, במסך הבית של משגר Galaxy S8, אתה יכול להחליק משמאל כדי לגשת לעוזר החדש שלך כמו גוגל עכשיו ב- Google Now/Pixel Launcher. זה יראה לך כרטיסים רלוונטיים כמו גוגל עכשיו. ביקסבי ילמד משימוש באפליקציות ושגרה כדי להראות תוצאות טובות יותר כמו כל עוזר AI אחר. כמו שביקסבי של עוזר אחר לא יהיה כפתור ייעודי, ולא עבור אף אדם ללא סמסונג גלקסי S8 או S8 Plus. לרוע המזל, לא ניתן להעביר זאת.

חייב לקרוא: הורד והתקן גופן של סמסונגון באנדרואיד שלך

ניסית כבר את ביקסבי? אם לא, קדימה ותתן לזה סיבוב. נשמח לדעת את המחשבות שלך על זה. כמה טוב יותר או גרוע היית מדרג את ביקסבי בהשוואה לעוזרת גוגל, סירי או קורטנה?

Leave a Reply

Your email address will not be published.