הורד את Viber עבור Windows 8 Ideal עכשיו!

כפי שכולם יודעים, סקייפ היא כיום חברת מיקרוסופט שצריכה להפוך אותה אפילו להרבה יותר נלהבת עבור חברת Redmond כאשר יישומי VoIP תחרותיים משיקים אפליקציות מצוינות לפלטפורמת Windows שלה, וזה בדיוק מה שויבר עשה עכשיו.

בעבר פלטפורמה לנייד בלבד עד לפני מספר חודשים, ויבר הופכת למתחרה סקייפ אמיתי ועם אפליקציות בכל הפלטפורמות העיקריות היא משתמשת בלקוחות בחירה אמיתית כלשהי כאשר היא נוגעת לשיחות באינטרנט. לאחרונה הוסיפה גם קריאות בינלאומיות, בצורה של ויבר החוצה, בצעד שבהחלט קיבל את תשומת ליבם של אלה בסקייפ גם אם הם כבר לא היו שם לב.

אולם כעת, Viber השיקה אפליקציית Windows 8 חדשה המנצלת כמה מהתכונות המיוחדות של מערכת ההפעלה כמו אריחים חיים והודעות במסך ההתחלה ומסך הנעילה של המכונה, מה שמעיד שאתה לעולם לא צריך לפספס שיחה אחרת כשאתה לא נמצא מהמחשב שלך.

גם תכונות Windows 8 אחרות משמשות מאוד, כאשר Viber מסוגל להיות מוצמד לתפריט ההתחלה כמו גם להיות ‘לחטוף’ לשני צדי המסך עבור אלה שעושים שימוש בתכונה זו. עדיין לא מצאנו מישהו שכן, אבל אנחנו בטוחים שיש מישהו בחוץ שכן!

כפי שניתן לצפות, Viber מסנכרן את כל מה בכל האפליקציות והמכשירים שלך, מה שמעיד שאתה יכול להיות מחובר באמת ולא משנה היכן אתה נמצא, או באיזה מכשיר התקנת Viber. זוהי התכונה המחוברת תמיד זו שתהיה נהג גדול עבור הלקוחות שכן שיחות טלפון מבוססות אינטרנט והודעות מיידיות ממשיכות לשנות את הדרך בה אנו מתקשרים. עם Skype, Viber וחברות אחרות שמקל על השימוש בשיחות באינטרנט עם המכשירים הניידים שלנו וגידול קישוריות 3G ו- 4G, ספקי סלולר סטנדרטיים עשויים בהחלט להתאים את מודל השירות שלהם להתקדם.

לא היינו משתמשים גדולים ב- Viber בעבר, ועם ה- iMessage ו- FaceTime השמע של אפל שגדלו בשימוש וה- Hangouts של גוגל מקבלים תכונות דומות, יהיה מעניין לראות כיצד הנוף מתחלף במהלך 2014. כל עוד הכל נשאר חינם או נהדר וזול, אנחנו הולכים להיות מאושרים!

לחץ על קישור ההורדה למטה והתקן את Viber במחשב המופעל על ידי Windows 8.

(הורד: Viber עבור Windows 8 בחנות Windows)

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.