תשלום על השלב עם מטען רכב USB-C של $ 13 30 וואט זה

אמזון מוכרת את מטען הרכב USB-C של Ravpower 48W 2-Port תמורת 13 $ בלבד כשאתה מצמיד שובר בעמוד כמו גם להיכנס למיוחד קוד שיעור הנחה בתהליך הקופה. בדרך כלל מוצר זה יציע בסביבות 22 $, כך שאתה חוסך כאן הרבה יותר מ- 40% אידיאלי.

אנחנו לא מקיימים בדיוק כמה זמן קוד שיעור ההנחה הזה כמו גם השובר יהיה בסביבה, אז הקפידו לנצל את שניהם עכשיו בזמן שאתה עדיין יכול.

קנה: Ravpower 48W 2-Port מטען רכב USB-C מאמזון: 13 $ עם שובר בעמוד וכן קוד שיעור הנחה EF5275RB | מחיר מקורי: 22 $

למטען הזה ברכב יש המון כדי להפוך אותו לבחירה פנטסטית למי שמבלה המון זמן במכוניות. זה מתחיל בנמל ה- USB-A שידמיך את כל הגאדג’טים של המסורת שלך בסדר גמור. ואז יש את הכוכב של המופע, יציאת USB-C של 30 וואט שיכולה לשלם את מתג הנינטנדו, ביותר ל- iPad Pro הנוכחי, כמו גם יותר. כמו כן, זה יהיה בתשלום הטלפונים הנוכחיים של אנדרואיד בזמן מהיר כפול, בעוד ש- USB-C לחוט ברק יפעיל גם את מכשירי האייפון הפופולריים ביותר של אפל.

בגלל כל הכוח המשמש, אתה עלול לדאוג לאבטחת המכשירים שלך, עם זאת יש טכנולוגיה לשמור על כל סיכון ללא סיכון בעת ​​טעינה עם בקרות טמפרטורה מתקדמות, הגנת עומס יתר, כמו גם הגנה על מעגל קצר.

יש אפילו פונקציה שמקלה בהרבה על לגלות את המטען כאשר הוא חשוך, כאשר תאורת LED בסיסית מאירה את הנמלים כאשר אחרת יתכן שלא תוכל לראות אותם בבירור.

בעת חיבור המטען הזה יש הרבה יותר מ- 225 הערכות כמו גם ציון של 4.8 כוכבים מתוך חמישה אפשריים. זה ציון מצוין, כמו גם עכשיו אתה יכול להשיג את כל כוח הטעינה הזה עבור חלק מהמחיר המבוקש הטיפוסי. מה לא לאהוב?

כמו כן, אתה יכול גם לבדוק את החוצה:

Checkra1n עבור חלונות אלטרנטיבה: בדיוק כיצד להשתמש ב- Ra1NUSB עבור iOS 13.3 Jailbreak

הורד: iOS 13.3 קישורי IPSW סופיים, עדכון OTA וכן iPados 13.3 למכשירים תואמים

הורד: iOS 13.3.1 Beta 1 פרופיל OTA, קישורי IPSW שפורסמו לאייפון וכן iPad

שדרוג לאחור iOS 13.3 ל- iOS 13.2.3 עבור chail1n Jailbreak, הנה איך

Jailbreak iOS 13.3 תוך שימוש ב- Checkra1n, הנה בדיוק איך [מדריך]

Jailbreak iOS 13.3 / 13.3.1 באייפון 11, 11 Pro Max, XS, הרבה יותר עם ניצול TFP0 חדש יאפשר בקרוב

iOS 13/ 13.2.2 רישום תאימות של ציוצים של Jailbreak עבור Checkra1n

אפל ליהנות מאפליקציות ECG האק: אפשר מחוץ לנו במדינה לא נתמכת בסדרה 5 ו -4 ללא Jailbreak

אתה יכול לציית אלינו בטוויטר, או באינסטגרם, ואפילו לדאוג לדף הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל, כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.