16 אפליקציות אנדרואיד הטובות ביותר משנת 2016

Uncategorized

חגים מרוצים! עם 2016 הנוגע לסיום, הגיע הזמן לרשום את האפליקציות הטובות ביותר של השנה. זו הייתה שנה שכן המון אפליקציות מדהימות הושלמו בחנות Google Play. ראינו את הגידול באפליקציות ההודעות עם הדומה לאות כמו גם גוגל אלו. אמת מקוונת כמו גם WISE נהנים מאפליקציות גם כן קיבלו עניין נעים לאורך כל השנה. עם זאת עבור רשימה זו, אנו לוקחים בחשבון רק את האפליקציות הפועלות בסמארטפון וגם איננו זקוקים לשום סוג של גאדג’ט אחר כדי לתפקד.

16 אפליקציות אנדרואיד הטובות ביותר משנת 2016

אנו כוללים רק את האפליקציות שהוצגו בשנת 2016 או אלה שחזרה או קיבלו סגנון מרכזי כמו גם שדרוג ביצועים השנה. סוף סוף, איננו כוללים שום סוג של משחקים ברישום זה מכיוון שאנו מאמינים שהם זקוקים לרשימה נפרדת משלהם.

1. כל Google Goodies

בואו להוציא את זה מהשיטה ראשונה, הרבה מהאפליקציות שיוצאות ממפעל גוגל די מדהימות. השנה קיבלנו כמה אפליקציות מדהימות של גוגל.

אמנם זה די מובן שאף אחד לא זקוק לאפליקציית הודעות אחת נוספת, אך גוגל אלו שווה את המאמץ הנוסף. יש לו את כל הפונקציונליות של אפליקציית העברת הודעות נפוצה, כמו הודעות קוליות, מדבקות וכו ‘. עם זאת מה שהופך את הזמן שלך לעוזר גוגל. למרות שעוזרת גוגל כוללת רשמית את אנדרואיד נוגט, אתה יכול להשתמש בו אידיאלי בתוך Allo. אני מבין שזה לא יהיה מדהים כמו זה שכולל סמארטפון פיקסל, עם זאת, עדיין כדאי לנסות. עם Allo, אתה יכול לשוחח עם העוזר כמו גם לבקש ממנו מידע שונה כמו פגישות לוח שנה, מזג אוויר וכו ‘.

אני מאמין שכולם מבינים זאת עד עכשיו ש- Google Duo הוא התגובה של גוגל לפנים של אפל. DUO היא אפליקציית שיחות וידאו בסיסית להפליא. עם הצמד, שיחות טלפון וידאו נמצאות רק ברז אחד משם.

לעומת זאת, Gboard אינה אפליקציה חדשה, זו גרסה מעוצבת מחדש של המקלדת של גוגל המדהימה שכבר. השנה גוגל ביצעה כמה שינויים באפליקציית המקלדת שלה יחד עם הוספת כמה תכונות נוספות – העיקרי הוא היכולת לעשות את גוגל לגלוש באידיאל מהמקלדת.

בעוד שהאפליקציות שהוזכרו לעיל היו הטובות ביותר של גוגל, פוטו-סימן כמו גם טיולי גוגל עשויים לחשוב מאוד על שניים מהאפליקציות הטובות ביותר של השנה.

[googleplay url = “”/]
2. פריזמה

פריזמה, אפליקציית עריכת התמונות הגדולה ביותר, הייתה להיט מיידי. אם לשפוט על פי הפופולריות שלה, זו עשויה להיות באמת אפליקציה של השנה. עם פריזמה, אתה פשוט לא עורך תמונות, אתה הופך את זה ליצירות אמנות מדהימות. יש לו כמה מהטובים ביותר כמו גם פילטרים עכשוויים לעבוד איתם. בהתחשב בכך שזה הוצג לראשונה ב- iOS, זו הייתה אפליקציית האנדרואיד הצפויה ביותר של השנה.

[googleplay url = “”/]
3. Reddit: האפליקציה הרשמית

אה, Reddit! זה מהר אחד מאתר האינטרנט המועדף עלי באינטרנט כמו גם אני נמצא בו כל יום במשך זמן מה. לפני 2016, לאנדרואיד לא הייתה אפליקציה רשמית עבור Reddit, כמו גם בגלל זה כולם הסתמכו על אפליקציות של צד שלישי כדי לחפש את Reddit בסמארטפונים שלהם. למרות שהאפליקציה המועדפת עלי של צד שלישי REDDIT היא SYNC PRO, האפליקציה הרשמית של Reddit די מדהימה. עם Reddit, אתה מקבל גישה להשיג טונות של קהילות מדהימות כמו גם פעילות, כמו גם לאפליקציה הרשמית, שהיא BTW משלים, רק מקלה על כולם.

[googleplay url = “”/]
4. אותות מסנג’ר אישי

האות הוא השיטה הפשוטה ביותר לשלוח הודעות טקסט מוצפנות באנדרואיד. זה עובד כתחליף מוחלט לאפליקציית ההודעות הקיימת שלך. תוך שימוש באות, אתה יכול לקיים אינטראקציה מיידית תוך הימנעות מדמי SMS, לייצר קבוצות כדי להבטיח שתוכל לשוחח בזמן אמיתי עם כל החברים הטובים שלך בבת אחת, כמו גם לשתף מדיה או אביזרים הכל עם פרטיות מוחלטת. לשרת לעולם אין גישה לשום סוג של התקשורת שלך, כמו גם לעולם לא מאחסן כל סוג של הנתונים שלך.

[googleplay url = “”/]
5. פלמינגו לטוויטר

לקוח הטוויטר הרשמי פשוט בסדר, זו הסיבה שלקוחות הצד השלישי שלה פופולריים למדי. פלמינגו הוא אפליקציה אחת כזו. זה מיוצר על ידי לא אחר מאשר ה- Devs המדהים של אפליקציית מצב מזג האוויר המועדפת עלי – ציר זמן של מצב מזג האוויר. זהו לקוח בהיר כמו גם טוויטר תוסס, עם ממשק בסיסי וניתן להתאמה אישית מאוד. זה מספק לך חווית טוויטר מדהימה שתאהב כמו גם בעיצוב חומרי מקסים. אתה יכול לעבור במהירות בין מספר חשבונות, כמו גם לעצב את החשבונות הללו באופן אינדיבידואלי. כמו כן יש לו תכונות נהדרות כמו תצוגה מקדימה של תמונות, תמיכה ב- GIF, סנכרון רקע, ציוץ מסודר וכו ‘.

[googleplay url = “”/]
6. מצע

בשנת 2016 המצע המצע המריא למקום בו עזב מנהל שכבות האפליקציות הבולט. מוקדם יותר השנה, מנהל השכבות הוחלף לטובת מצע. זו אפליקציה מעט מאתגרת להסביר, כך שמאפשרת אותה במילים בסיסיות, Substratum היא אפליקציה לתיקnullnull

Leave a Reply

Your email address will not be published.