סרטי Icollect עבור מפתח iPhone

Uncategorized

, Hooking in Motion, הוציאה לאחרונה גרסה 2.0 של “סרטי Icollect” עבור iPhone ו- iPod Touch. אפליקציה זו מאפשרת לך לסרוק את הברקוד של הסרטים שלך עם המצלמה של האייפון שלך. לאחר מכן הוא שואל את מסד הנתונים ומוסיף אוטומטית את הכותרת לקטלוג קל לקריאה, כולל מידע כמו ז’אנר, דירוג, זמן הפעלה ועוד ועוד.

להלן רשימת תכונות מלאה:

-סרוק את הסרטים שלך דרך UPC באמצעות המצלמה המובנית. – הקלד ידנית ב- UPC. – כניסה ידנית ללא ברקוד. – עכבישים גוגל ושרתים משלנו לכיסוי ומידע על כותרת. – אם אין מידע, צלם תמונה משלך והקלד את הפרטים והוסף אותו לשרת שלנו כדי שאחרים יוכלו להשתמש בהם. – השתמש בתמונה מכל מקום באינטרנט עבור הכיסויים שלך. – השתמש בתמונה מספריית התמונות שלך. – קישורי IMDB ו- Rotten Tomatoes – הוסף אותו לספריה שלך. מיין לפי Blu-ray, DVD, או התאם אישית את סרגל המסנן שלך בצורה הטובה ביותר מהמסך הראשי. – תגי לשוניות מאפשרים לך לראות במהירות כמה סרטים רבים בבעלותך. – מנפה במהירות דרך הקטלוג שלך באמצעות המדד. – זרימת כיסוי. – תצוגת ספריה. – גיבוי/שחזור – Shake לסרט אקראי. – מיון ללא אפשרות ואופציה. – הלוואת רכב לסרטים שלך ולעקוב אחר מי שיש לו מה שמשתמש ברשימת אנשי הקשר שלך או בכניסה בהתאמה אישית. – ראו סרטים שמעולם לא ראיתם או ראיתם לפני זמן רב תוך שימוש בתכונה “שנצפתה לאחרונה”. – כניסה לערך ותאריך שנרכשו. – אפשרויות לשחקנים, דירקטורים, אזורים, שמע, כתוביות ועוד! – מנהגים אשר מידע מוצג בתאי הסרט שלך. – הוסף סרט לרשימת משאלות אם אתה יודע שאתה רוצה לרכוש אותו בעתיד. – שלחו את רשימות המשאלות שלכם למשפחה ולחברים לחגים וימי הולדת. – כבר רכש סרט אבל עדיין אין לך את זה? הוסף אותו כהזמנה מראש. הוסף גם את תאריך השחרור. – יכולות חיפוש מדהימות. דפדף בספריה שלך בדרך חדשה לגמרי. רוצה לראות את כל הסרטים שיש לך הכוכב הזה סטיב מרטין? קַל. רוצה לראות את כל הסרטים היפניים שלך בלבד? קַל. – הדרכת וידאו לעזרה. – הרבה יותר!

אני משתמש באפליקציה הזו כדי לקטלג את כל ה- DVD שלי, Bluray’s ו- HD-DVD (כן, עדיין יש לי HD-DVD;)). סריקת מצלמות הווידיאו מרשימה. זה סורק בדיוק כמו סורק ברקוד שאולי תמצא בהקשר מסחרי, אפילו כולל צליל “צפצוף” כדי לאשר את הסריקה. כל סריקה, מבחינתי, הייתה מדויקת מאוד, אבל אם במקרה יש לך סרט נדיר, זה לא במסד הנתונים שלהם, פשוט הזן ידנית למידע את עצמך והוא מועלה למסד הנתונים. אפליקציה זו עובדת עם כל מצלמות האייפון, אך ככל הנראה עובדת הכי טוב עם מצלמת ה- iPhone 3GS

“סרטי Icollect” זמין כעת, בחנות האפליקציות, תמורת 2.99 דולר. המגיע לשחרור החודש הוא “משחקי וידאו ICollect”, לקטלוג משחקי ה- Xbox 360, PlayStation 3 ו- Wii שלך. אפליקציות דומות אחרות ביצירות, הן אפליקציות iCollect למוזיקה, ספרים, ספרי קומיקס, לגו, ברבי, תינוקות כפה ויין.

עיין בגלריית אפליקציות ה- iPhone שלנו כדי לחקור הרבה יותר אפליקציות עבור ה- iPhone או iPod Touch שלך.

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר או להצטרף לדף המעריצים שלנו בפייסבוק כדי לעדכן את עצמך בכל מהדורות האייפון האחרונות.

Leave a Reply

Your email address will not be published.