להלן מבט על הבתים הראשונים של Apple HomeKit [Video]

Uncategorized

בונה הבית KB House חשף לראשונה כי הוא יציע התקנות HomeKit כבחירה בתפתחות החדשה שלה מתפתחת בשנה שעברה, כמו גם השבוע, המשרד לקח ערוץ חדשות אזורי בסיור באחד מבתיו, בסך הכל עם שילוב כבד של טכנולוגיית האוטומציה של אפל.

הבתים המוצגים בסרטון הם חלק מקידום המובן כטיילת בגבעת התקשורת. ההתקדמות החדשה נמצאת ברחוב אדליין 307, סן חוזה וכן New מפתחת מגוון בין 970,000,000 דולר לקצת יותר מ -1.1 מיליון דולר. כחלק מאותם בתים, הרוכשים יכולים לבחור להתקין גם מערכת HomeKit, כאשר צרורות מתחילים מ -2,500 דולר וכן גדלים משם, תלוי בתצורה שנבחרה.

KB House יוסיף מנעולי דלתות, תרמוסטטים, תאורה כמו גם מאווררי תקרה על פי בקשה עם כל מה שמנוהל באמצעות אייפד בחינם כמו גם Apple TV.

כאשר הם מותקנים כמו גם מוגדרים, לבעלי בתים יש כל מה שהם דואגים כדי להיות מסוגלים לקיים אינטראקציה עם הבית שלהם הן בבית והן בכל מקום אחר עם חיבור אינטרנט. KB House הוא לא העסק היחיד שנכנס לחוק. Weberhaus חשף לאחרונה לאחרונה כי גם היא תציע התקנות Homekit כבחירה בבתים המופלאים שלה באירופה, עם הדברים שמתחילים בהמשך השנה.

אפל ממש לאחרונה סיפקה לאתר HomeKit משלה רענון, כולל סרטון שיווקי חדש כמו גם פריסה מעוצבת מחדש.

HomeKit לקח זמן רב לרדת מהקרקע, כמו גם עם WWDC 2017 כמה חודשים משם, כל העיניים נמצאות על אילו שינויים יגיעו כחלק מ- iOS 11. האייפון כמו גם יישום תוכנת iPad צפוי לכלול חדש כמו גם פונקציונליות מעודכנת של HomeKit, יחד עם שינויים רבים אחרים לאופן שבו הגאדג’טים עובדים כמו גם אינטראקציה עם חומרה אחרת ברחבי הבית.

בדוק את הסרטון Kron 4 לטעום של מה ש- HomeKit מסוגל כאשר בידיים הימניות.

(מקור: קרון 4)

כמו כן, אתה יכול גם לבדוק את החוצה:

HomeKit תואם D-Link OMNA 180 CAM HD מוצע כעת ב- Apple Store

עדכון הקושחה של Ecobee3 מביא תמיכה משופרת של Apple HomeKit, ממש הנה הפרטים

iOS 11 להורדה בטא, שמועות, תכונות, תאריך שחרור [כל מה שאנחנו מבינים עד כה]

הורד נתוני IPA של Krypton 17 Krypton ב- iOS 10 iPhone או iPad

התקן תיאוס ב- iOS 10 כדי לייצר אפליקציות וציורי שבירי כלא ללא מחשב, כך

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכונים ממיקרוסופט, גוגל, אפל כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.