אפליקציית Quiztowin לאייפון שפורסמה על ידי Microsoft [LONK LINK]

Uncategorized

כאשר היא נוגעת לבלות נהדר כמו גם ליהנות ממשחק חידון קשה, איזה עסק אתה מאמין מייד? גוגל? תפוח עץ? אדובי? של התוכנית לא, אתה יוצר מייד חזיונות של מיקרוסופט. ובכן, אולי לא. עם זאת, במלוא הרצינות, יצרנית יישומי התוכנה הראתה את כוונותיה לעשות קצת כיף על ידי צמוד לשחרורו האחרון של אפליקציית חידון בזמן אמת לאנדרואיד על ידי דחיפת Quiztowin בחנות האפליקציות של iOS.

אז בדיוק מה בדיוק Quiztowin? על פי מיקרוסופט, הנייד המשתמש הוא “אפליקציית חידון בזמן אמת שניתן לצופה מקוון ללא תלות במקום הפיזי עם חששות שהוצגו ממערכת CRM מרכזית”. אני הנחה שמנקה את זה.

מיקרוסופט לא מובנת בדיוק את העולם בגלל שהיא הכי משמחת כמו גם נטולת טיפול של חברות, אולם ברור כי מידה רבה מאוד עבודה, כמו גם האמינה, עברה ליצירת פלטפורמת חידונים זו.

אלה הכלולים באחד החידונים יכולים לעמוד בדאגות בזמן אמת, מכיוון שהם מאוחרים באופן קבוע כמו גם ארוזים ממערכת ניהול חומרים מרוחקים. לגיימרים לא רק יש גישה לרווח מיידי לציון הגבוה הנוכחי שלהם, אולם גם הם יכולים לראות את Leaderboard עולמי שנשמר באופן קבוע מסונכרן. מיקרוסופט גם משתמשת ביכולת של שחקנים לצפייה כמו גם לקיים אינטראקציה עם חברים טובים בלבד.

Quiztowin מפותח כמו גם משוחרר עם מערכת הודעות דחיפה השומרת על יחידים באותה מידה בתאריך עם מרבית האירועים הנוכחיים כמו גם על פרסום שאלות חידון חדשות. כמו כן כן, כמו כל סוג של אפליקציה מכובדת בימינו, כמו כן יש לה שילוב רשת מדיה חברתית בסוג הפייסבוק כמו גם בטוויטר. שחקנים יכולים לבחור לשתף את הציון שלהם בסוף משחק באחת משתי הרשתות החברתיות שהוזכרו בעבר.

בנוסף לתכונות הללו, יש גם בחירה נהדרת מבוססת מפות שמאפשרת לגיימרים לראות את מקומם של חבריהם הטובים, כמו גם לראות מייד מאיפה הם שיחקו. עם יכולתה לספק חששות באופן קבוע בזמן אמת כמו גם בעיצוב המטרו / עכשווי האלגנטי שלה, Quiztowin בטוח תהיה אפליקציה מנוצלת היטב בחנות האפליקציות. גם אם ישוחרר על ידי עסק שלא היינו בדרך כלל שותפים עם דברים מסוג זה.

(הורדה: QuickTowin לאייפון בחנות האפליקציות)

הקפד לבדוק את גלריית האפליקציות של ה- iPhone שלנו כמו גם את גלריית האפליקציות של iPad כדי לבדוק הרבה יותר אפליקציות עבור ה- iPhone שלך ​​כמו גם ב- iPad.

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.