גוגל חושפת את הגרסה המלאה והסופית של המכונית ללא הנהג שלה [תמונה]

Uncategorized

גוגל עובדת על מכוניותיה ללא נהגים כבר די הרבה זמן ואם במקרה היית ברחוב הימני בקליפורניה בזמן הנכון אז אז אולי אפילו ראית את אחד האבות -טיפוס שעושה את הסיבובים. אם היית מסתכל ממש מקרוב היית מזוהה גם הוא שמרטף אנושי למדי. אבל הסוד השמור ביותר מכל זה היה שלגוגל לא היו מכוניות אוטומטיות לחלוטין להתקשר לשלה. זה השתנה כעת, כאשר גוגל מייצרת אב -טיפוס שיש לו את כל הפונקציונליות הרגילה שאפשר לצפות לרכב. זה אומר שזה מתחיל, עוצר ומפנה פינות, אם כן. זה החלק העוצר שאנחנו הכי מעוניינים בו בשלב זה, אם אנו כנים לחלוטין!

שהוכרז על ידי גוגל ונראה די יותר כמו צעצוע מגולף מאשר רכב היי-טק של העתיד, הרכב החדש ללא נהגים אמור להעלות את צעדיהם על מסלול מבחן תוך שהוא מקבל את האור הירוק לכבישים בצפון קליפורניה המתחילים שנה הבאה.

הרכב עצמם נראים כמו המוניות מהזכירה הטוטאלית אלינו, אבל זה כנראה לא דבר רע אם אתה בגיל מסוים כמו שאנחנו. הרעיון להיות מסוגל לשבת במכונית ולא צריך לדאוג לנהוג בו זה משהו שחצה לראשונה את דעתנו בזכות הסרט הספציפי הזה, ואנחנו לא יכולים שלא לחשוב שמישהו עמוק בתוך גוגל בדיוק באותו מַצָב.

אם אתה בצפון קליפורניה ובמקרה ריגול את אחת האכפלות החדשות של גוגל עף כמו שאין מחר, נשמח לשמוע ממך ועוד יותר מכך, אנו נאהב כמה תמונות. אנחנו לא בטוחים שיהיו לנו האומץ להיכנס לאחד עדיין, אבל כולנו עוסקים במציצנות לפחות!

(מקור: Google+)

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את דף הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכונים ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.