הורד טפטים של ASUS X015 מלאי (Full HD)

Uncategorized

ASUS השיק את הסמארטפון האחרון בסדרת ZenFone האחרונה משנת 2017 שהוא ה- ASUS Zenfone 4 והסמארטפון האחרון בסדרת ASUS Zenfone 4 הוא ה- Asus Zenfone 4 Max, גם ידוע בשם ASUS X015. כעת, הסמארטפון מגיע עם המפרטים האחרונים שניתן לצפות מכל סמארטפון שהושק בשנת 2017 שהוא הגדרת המצלמה הכפולה.

כעת, אם אנו מסתכלים על המפרט של ASUS X015D, הסמארטפון מגיע עם תצוגת LCD IPS בגודל 5.5 אינץ ‘. מבחינת העיבוד, לסמארטפון מעבד Snapdragon 430 יחד עם עד 4 ג’יגה -בייט של זיכרון RAM. כמו כן, הסמארטפון מגיע עם אחסון פנימי של עד 64 ג’יגה -בייט שניתן להרחיב עד 256 ג’יגה -בייט באמצעות כרטיס מיקרו SD.

במחלקת המצלמות, ASUS X015 מגיע עם הגדרת מצלמה כפולה שיש לה מצלמה של 13MP כראשונה יחד עם עדשת זווית רחבה אחרת. בחזית מצלמת 8MP עם פלאש LED של אור רופט. מבחינת הסוללה, לסמארטפון סוללה של 5000mAh שאינו ניתן להסרה.

טפטים של ASUS X015

ASUS השיקה השנה את הסמארטפון האחרון בסדרת ASUS Zenfone, אשר נקראה כ- ASUS X015 הידועה גם בשם ASUS Zenfone 4 Max. כעת, הסמארטפון הזה מגיע עם כל המפרטים האחרונים שניתן לצפות מהסמארטפון בשנת 2017 והסמארטפון הועמד לרשות כל המדינות הגדולות ברחבי העולם הכוללות גם את הודו.

כעת, ידענו שהסמארטפון מגיע עם הטפטים האחרונים הידועים גם כטפטים של מניות שתוכננו ונכללו על ידי ASUS אך ורק בסמארטפון זה. מדברים על טפטים ב- ASUS X015, ישנם 27 טפטים שניתן למצוא בסמארטפון כשאתה מאתחל לראשונה את המכשיר. כמו כן, כל הטפטים הללו יכולים להיות זמינים באיכות HD מלאה והרזולוציה של הטפטים היא 1920 x 1080 פיקסלים.

אם אתה רוצה להביא טפטים אלה בסמארטפון שלך, כללנו את כל הטפטים הללו למטה שאפשר להוריד ולשמר בקלות במכשיר שלך ותוכל גם להגדיר אותם כטפט שלך. מלבד זאת, צרפנו גם קובץ zip בקטע קישורי ההורדה למטה אותו ניתן להוריד ולחולץ על ידך בסמארטפון שלך המכיל את כל הסמארטפונים הללו באיכות המקורית בתוך אותה תיקיה.

הורד קישורים
ASUS-X015-STOCK-WALLPAPERS.ZIP | מַרְאָה

אולי גם תאהב:

Huawei ליהנות מ 7S טפטים

טפטים של Asus Zenfone Zoom

טפטים של ASUS X008

טפטים של Huawei Honor V10

ASUS ZENFONE 4 MAX פלוס טפטים של מלאי

Leave a Reply

Your email address will not be published.