מטהר אווירי Vava עם פילטר HEPA אמיתי מוזל כרגע ל 17.99 $ בלבד

Uncategorized

אידיאלי עכשיו, תוך שימוש בקוד שיעור הנחה SVODHGT4, אתה יכול להרים את מטהר האוויר VAVA המדהים במחיר של 17.99 $ בלבד. הקוד מספק לך שיעור הנחה מיידי של 40%, כמו גם מאפשר לך לשפר את האיכות הגבוהה של האוויר בבית שלך מבלי שתצטרך לבזבז זמן רב בתהליך.

זו מערכת קומפקטית מאוד שנוצרה כדי להיות חזקה ביותר כמו גם לבצע את המשימה תוך פיקוד על טביעת הרגל הקטנה ביותר האפשרית, כמפורט על ידי Vava.

קומפקטי לצורה על השולחן ככל שיהיה חזק ככל שיהיה!

VAVA VA-EE014 מטהר אוויר קטן נוצר עבור חדר שינה קטן, משרד כמו גם משתלת תינוקות, מטריד את האוויר ברמת הרעש התחתונה של מתחת לגיל 26dB, שמייצר אווירה אילמת כדי לוודא שאתה ישן עמוק.

זה לא אחד מאותם גאדג’טים של טיהור אוויר שעומדים לתפוס מקום רב. למעשה, זה מעט כמו גם קומפקטי מספיק כדי לשבת על שולחן העבודה או על שולחן צדדי, כמו גם פשוט לבצע את המשימה. יש לו מערכת כניסת אוויר מיוחדת המאפשרת לו לספק 360 מעלות של אוויר צח בכל אטמוספרה שהיא תושבת. יש לו גם מערכת מוטורית ללא מברשות שנוצרה כדי לנסות כמו גם להאריך את חייו של המוצר.

זה גם כולל מערכת סינון מתקדמת בת 3 שלבים המספקת לך את טוהר האוויר שאתה מחפש; מסנן טרום, מסנן HEPA אמיתי, כמו גם פילטר פחמן אמיתי:

המסנן הקדם מסנן חומרים שוחקים כתמיכה במסנן ה- HEPA האמיתי. פילטר הפחמן המופעל מסיר חלקיקי אבק גדולים, קשקשים לחיות מחמד, כמו גם ריח ביתי. פילטר HEPA אמיתי מבטל 99.97% מהמזהמים עד 0.3 מיקרומטר או אבקה גדולה יותר כמו גם קרדית אבק, כמו גם זיהום אוויר של ראש הממשלה 2.5.

מטהר האוויר VA-EE014 מצווה כיום על ציון חמישה כוכבים הטוב ביותר באמצעות אמזון, שמראה מייד עד כמה מוצר זה מוערך. זה הופך להיות הרבה יותר שימושי כשאתה מכיר בכך שאתה יכול לאסוף אותו במחיר של 17.99 $ בלבד אם אתה לוקח את קוד שיעור ההיוון המסופק איתך למטה במסע הרכישה. קפוץ אידיאלי אל הקישור הישיר אידיאלי עכשיו לפני שהקוד מסתיים כמו גם העלות עולה.

קנה: מטהר אווירי Vava מאמזון: 17.99 $ שימוש בקוד svodhgt4 | מחיר מקורי: 30 $

כמו כן, אתה יכול גם לבדוק את החוצה:

אייפון SE 2 2020 מגן מסך: ממש הנה הטוב ביותר שתוכלו לקבל היום [רשימה]

הורד: iOS 13.4.5 Beta 2 קישורי IPSW, עדכון OTA יחד עם iPados 13.4.5 Beta 2 פורסם

Kodi 18.6 הורדת IPA APK עבור iOS 13 / iPados 13, אנדרואיד שוחרר

הפעל כמה מספר חשבונות WhatsApp באייפון 1 הדרך האידיאלית, הנה איך

הורד: iOS 13.4.1 קישורי IPSW, עדכון OTA שוחרר יחד עם iPados 13.4.1 שוחרר

Jailbreak iPhone 11 Pro Max עם UNC0ver 4.0.0 ב- iOS 13.3 עכשיו

Checkra1n עבור חלונות אלטרנטיבה: בדיוק כיצד להשתמש ב- Ra1NUSB עבור iOS 13.3 Jailbreak

Jailbreak iOS 13.4.1 / iPados 13.4.1 תוך שימוש ב- Checkra1n, הנה בדיוק איך [מדריך]

שדרוג לאחור iOS 13.4.1 ל- iOS 13.3.1 עבור chaecra1n Jailbreak, הנה איך

אפל ליהנות מאפליקציות ECG האק: אפשר מחוץ לנו במדינה לא נתמכת בסדרה 5 ו -4 ללא Jailbreak

אתה יכול לציית אלינו בטוויטר, או באינסטגרם, ואפילו לדאוג לדף הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל, כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published.