כיצד לאבטח את ה- iPhone Breaken שלך מ- SSH Hack

, האקר הולנדי איים לאחרונה על כל משתמשי האייפון שבור כלא עם הוכחת קונספט המראה שהטלפונים שלהם פגיעים לסיכון גבוה ואינם בטוחים לחלוטין לאחר שהיו שבירים בכלא. הוא עשה שימוש בשיטת סריקת נמל כדי למצוא מכשירי אייפון שבירים בכלא במדינת הולנד שלו עם SSH. לאחר מכן הוא שלח לא מודע למשתמשים לחלוטין של משתמשי שומר הודעה של SMS שנקראה: “האייפון שלך נפרץ כי זה ממש לא בטוח! אנא בקר ב doiop.com/ihacked ואבטח את האייפון שלך עכשיו! כרגע, אני יכול לגשת לכל הקבצים שלך.” ו ניתן לראות את המסך בתמונת המסך למטה.

לחיצה על כתובת האתר לקחה את הקורבן לאתר PayPal וביקשה ממנו/היא לשלם 5 אירו כדי להסיר את הפריצה. הביקוש לכסף היה לא מוסרי ביותר. ההאקר ניגש באופן לא חוקי קבצי כוח אדם במכשיר שלו ואז סחט את בעליה תמורת כסף. כעת דווח כי הוא שינה את דעתו כעת ויתר על הניסיון הבלתי חוקי לאסוף קצת כסף, ופרסם הוראות להחזיר את מה שהוא עשה למספר משתמשי אייפון הולנדים. הוא גם החליט להחזיר את כל מה שקיבל באמצעות הישג שלו. אירוע זה מדגיש את העובדה שפרוץ כלא מסיר את מנגנוני האבטחה הקיימים עבור מערכת ההפעלה של האייפון, מה שמבטיח מניעת פריצות בלתי מורשות והבטחת המכשיר נגד האקרים. מישהו אחר יכול גם לשחק באותו טריק ואולי אפילו לא לספר לך על זה. אז השיעור ללמוד כאן הוא שאם אתה מפריע את האייפון שלך ועושה דברים כמו להשאיר את SSH פועל, עליך לשנות את סיסמת ברירת המחדל.

לרוע המזל, לכל מכשירי האייפון יש את אותה סיסמת שורש ברירת מחדל ‘אלפינית’ שכמעט כולם יודעים, ושרבים שוכחים להשתנות לאחר פריצת הכלא, והשאירו את הטלפון שלהם פגיע לפריצה ופריצה. הדבר הקל ביותר שאפשר לעשות כדי להבטיח את האייפון שלו הוא לשנות את סיסמת שורש ברירת המחדל או על ידי השבתת SSH. להלן מדריך פשוט כיצד לשנות את סיסמת שורש ה- SSH המוגדרת כברירת מחדל כדי לוודא שהאייפון שלך מאובטח כנגד התקפות כאלה.

המדריך הבא מניח שיש לך אייפון שבור בכלא עם התקנת OpenSsh.

שלב 1: עבור ל- Cydia וחפש אפליקציה Mibileterminal ואז התקן אותה באייפון שלך. לאחר שהתקנת בהצלחה Mobileterminal, הפעל מחדש את האייפון שלך.

שלב 2: עכשיו התחל אפליקציית Mobileterminal והקלד את הפקודה הבאה:

Passwd

שלב 3: כעת תבקש את הסיסמה הישנה שלך שאמורה להיות ‘אלפינית’ (ללא הצעות מחיר), ואחריה אחת חדשה שתבחר (פעמיים). כל שעליך לעשות הוא להזין את הסיסמה הישנה והחדשה שלך וסיימת!

עדכון 1: כפי שצוין נכון על ידי משתמשים מסוימים בסעיף התגובות למטה, ההוראות בשלב 2 תשנה את הסיסמה הניידת שלך בלבד. על מנת לשנות סיסמת שורש, הקלד את הפקודה ‘התחברות’ (ללא הצעות מחיר) ואז לחץ על Enter. כעת הקלד ‘שורש’ (ללא הצעות מחיר) ככניסה שלך ו’אלפינית ‘כסיסמת השורש הנוכחית שלך. לאחר שנכנסת לשורש, הקלד שוב את הפקודה ‘Passwd’ (ללא הצעות מחיר) ולחץ על Enter. כעת זה יבקש ממך להזין סיסמה חדשה (פעמיים). כל שעליך לעשות הוא להזין שוב את הסיסמה החדשה הרצויה שלך כפי שעשית בשלב 3 (לשינוי סיסמא ניידת) ועליך להיות בסדר. מומלץ מאוד לשנות, הן סיסמאות הניידות והן סיסמאות השורש כדי לוודא שאתה בטוח לחלוטין מכל התקפת SSH חיצונית.

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר או להצטרף לדף המעריצים שלנו בפייסבוק כדי לעדכן את עצמך על כל המהדורות האחרונות פורצות הכלא והנעילה.

אל תהסס לשאול אותי כל שאלה לגבי כל בעיה שאתה עלול להיתקל בה בעת הבטחת האייפון שלך כנגד הפריצה הזו.

Leave a Reply

Your email address will not be published.