גלישה מהירה יותר עם דיסקים RAM

Uncategorized

עמית לעבודה ניגש אלינו היום תוהה אם הם עשויים לקבל ביצועים עלייה ניצול Samsung לאחרונה חשף 256GB SSD. רבים מהעבודה שלהם מתבצעים בדפדפן, אז ציינו “לא”. הם יראו רק תועלת אם הם קוראים / כותבים קבצים גדולים. למערכת שלהם יש הרבה רם, כמו גם בחרנו לקחת גישה אחרת. על ידי הפקת מערכת קבצים ב- RAM, אתה יכול לבדוק, כמו גם להלחין נתונים הרבה יותר מהר מאשר על כונן קשים נפוץ. בחרנו לשים את המטמון של הנתונים של הדפדפן לתוך RAM.

התקננו את חלונית העדפה DV Espérance ב- OSX כדי להקל על יצירת דיסק RAM. זה באמת קל להתקנה. פשוט לבחור בדיוק כמה שטח אתה רוצה להקדיש את הדיסק, כמו גם לייצר את זה. אתה יכול לקבל espérance DV לשחזר את הדיסק RAM על להתחיל, כמו גם אפילו את זה מיד להחזיר את הדיסק תמונה. יש תיבת ביקורת עבור העברת מטמון האינטרנט של Safari לדיסק RAM, אשר מייצרת את SymLink הנדרש. אתה יכול גם לנצל אותו כדי להאיץ את Xcode בונה. הזזת המטמון של פיירפוקס הוא פשוט יחסית:

$ RM -R ~ / ספריה / מטמון / Firefox
$ LN -S / VIELUMES / RAMDISK / Firefox ~ / Library / Caches / Firefox

מאז הדפדפן לא צריך להכות את הדיסק הקשה על כל דף טון יותר, הביצועים הוא הרבה snappier. Xbench קובע שלנו אקראי קורא מ RAM הם עכשיו 86.19MB / sec במקום 0.61MB / sec כאשר המטמון היה על הכונן הקשה.

אנחנו מיד החלו לחפש שיטות כדי לקבל את כל מערכת ההפעלה לתוך RAM; כובע פח הוא גרסה של לינוקס שעושה את זה.

אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאות של שדרוג דפדפן דיסק RAM שלנו. תן לנו להבין את ההערות אם היה לך ניסיון דומה עושה את זה ב- Windows.

Leave a Reply

Your email address will not be published.