האש של קינדל האש של אמזון על מסלול למכירת iPad, אומר דו”ח

Uncategorized

על פי נתוני הזמנה מראש שהודלפו, הצעת טאבלט האש של אמזון-המתמקדת בעיקר בווידיאו ובמדיה הזרמת, אמורה לחולל מהפכה בדרך בה אנו רואים וידיאו-עם תחילה מכירות חודש נקבעו להפיל את אלה של האב המייסד של השוק – האייפד של אפל.

ההדלפות, שמקורן במפוח משרוקית אמזוני מאומת, מצביעות על כך שהטאבלט מבוסס אנדרואיד מיוצר על 2,000 יחידות לשעה, שמשווה ל 50,000 ליום. רבע מיליון צרכנים חרדים נהרו לאמזון והזמינו מראש את המכשיר תוך 5 ימים בלבד, שאם עשית את המתמטיקה, פירושו שאמזון דופק במסלול כדי לעמוד בביקוש הצרכני הנוכחי.

אם הביקוש יימשך בשיעור הנוכחי, יהיו כ -2.5 מיליון הזמנות מראש של ה- Kindle Fire עד תאריך השיגור, שנמצא ב- 15 בנובמבר. מספרים כאלה, אם יושגו, היו ממקמים את המכשיר בשווה לטאבלט הגדול ביותר שנמכר בחודש הראשון בכל הזמנים – ה- iPad 2.

ה- iPad 2, שהושק בחודש מרץ, הצליח להעביר 2.5 מיליון יחידות – עלייה של 150% מזו של קודמתה, שהצליחה קצת יותר ממיליון במה שנחשב כהתחלת שוק הטאבלטים. Fire Kindle עומד ליקוי ליקוי המיליון, הישג מרשים במיוחד בהינתן הדומיננטיות של אפל.

יש באזז אמיתי על המוצר הזה, ובסיבה טובה. למרות שפסי הטאבלט של קופרטינו אינם מוטלים בספק, ניתן לטעון שאפל עשתה מעט מאוד כדי לדחוף וידאו דיגיטלי וסטרימינג. דן רייברן, אנליסט ראשי בחברת פרוסט וסאליבן ותיק הווידיאו המקוון בן 15 שנה, נוטה להסכים, ומחשיב את האש של קינדל “יימכר כמו משוגע”. עם זאת, הוא הרחיק רחוק יותר מאשר רק שיחות מכירות והציע כי ה- Kindle Fire תעשה עבור תעשיית הווידיאו הדיגיטלית את מה שעשה ה- iPod של אפל לתעשיית המוסיקה הדיגיטלית.

לא ניתן היה לתזמן טוב יותר את הגעתו של Kindle Fire, מה עם נטפליקס המתחרה שנותן שיעור מושקע כיצד לאבד במהירות את הלקוחות והפופולריות כאשר מתעמקים בשוק הווידיאו הזורם. Qwikster היה אמור לקחת את נטפליקס מ- DVD Rentals להשכרת סרטים מקוונים בצורה יעילה. במקום זאת, זה [התברר שהוא] קטסטרופה יחסי ציבור, שנאמר עוד יותר מהעובדה ששם הטוויטר @QWikster כבר נלקח על ידי נער לא כה מפוכח. נטפליקס דיממה כסף וחברות מאז ההכרזה ביולי על Qwikster, כאשר המניות צנחו 225 דולר ל -75 דולר בלבד מאבדת 800,000 חברים מדהימים.

לפני שכולנו נסחפים, חשוב לזכור שהזמנות מראש לא תמיד מתורגמות למכירות, ואמזון עדיין לא מכרה. אבל האומנים טובים, ואפל תסתכל מעבר לכתפו עם יותר מסתם עניין חולף.

(מקורות פולחן אנדרואיד, סטרימטיקה)

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר או להצטרף לדף המעריצים שלנו בפייסבוק כדי לעדכן את עצמך על כל העדכונים ממיקרוסופט, גוגל ואפל.

Leave a Reply

Your email address will not be published.